جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۸:۱۸:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر عدنان جان🌹 هر جا هستی ، موفق باشی ما لذت می بردیم از بیانات و کمالات شما ❤️🧿 ولی سال دیگه ، شهریور ماه ، فکر نکنم فزر رو 70 تومن هم بهمون بدن ، چه برسه تو این قیمت ها 🤚 راستی ، اگه داستان واردات غلات امریکایی صحت داشته باشه ، اونم با دلار 28500 ، به نظر من خیییلی حواست به غزر باشه که داستان نشه🚨🏃‍♂️ یاحق 🤚

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار