فزر عدنان جان🌹 هر جا هستی ، موفق باشی ما لذت می بردیم از بیانات و کمالات شما ❤️🧿 ولی سال دیگه ، شهریور ماه ، فکر نکنم فزر رو 70 تومن هم بهمون بدن ، چه برسه تو این قیمت ها 🤚 راستی ، اگه داستان واردات غلات امریکایی صحت داشته باشه ، اونم با دلار 28500 ، به نظر من خیییلی حواست به غزر باشه که داستان نشه🚨🏃♂️ یاحق 🤚
-
فاطمه
#شاوان
-
علی کاظمی
ثشاهد دیگه همه دارن می بینند ارزش پولشون تو این سهم به چه فلاکتی افتاده
-
بای
شسپا احتمالا شسپا در عرضه اولیه هلدینگ پتروشیمی تابان فردا شرکت کنه
-
خساپا #خساپا یه رشد قابل توجهی نسبت به سایر خودرویی ها داره خساپا رو امسال بالای 400 تومن خواهید دید.
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس هر چقدر بررسی میکنم ، نسبت به بانکی ها که هیچ ، چارتش خیلی عقبه ، نسبت به شاخص کل هم جا مونده ، حداقل قیمت الان باید 280 می بود ، هرچند اگر با شاخص کل حرکت می کرد باید 500 می بود ، در صورت اصلاح شاخص کل ، اصلاح چندانی نخواهد داشت ، همین که شاخص برگرده این باید تبدیل به سرخطی بشه ، هر سهم کوچکی هم که بررسی می کنی موج هاش الان تکمیله ، به غیر این وپارس اهداف ، 280 یک اصلاح ریز ، 500
-
فاطمه
#شنفت
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
اینم سیگنال خرید زفجر زیر 2000 تومان 👆😊در کف کف
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
زفجر تاکید خرید بازیگر 👆
-
یزدان ابراهیمی
#فملی //
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
زفجر قفل صف خرید در قیمت 4095 تومان بازدهی شارپ 110 درصد 👆😉 نیشتو ببند🤫 سه تا خندون پست قبلی 😁