جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ولگردِ تاریکی | stray_darkness
۱۷:۵۰:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#فارس هنوز نتونسته سقف قبلی خودشو حدود 6 ماه قبل و شروع جنگ رو بگیره . هر وقت بگیره تازه هنوز حدودا 40 درصد به بازار بدهکاره . خیلی کم باز کردن فارس رو…حالا حالا برای بالا رفتن باید عذاب بده . جون بکنه . جون بگبره تا این عقب افتادگی رو جبران کنه .. بدبخت عقب افتاده

لیست اخبار