جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad2231
۱۵:۰۲:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خساپا الان واقعا فکر میکنید 420 تومان برای وساپا زیاد هست و از کف حمایتی 580 تومان خیلی بالا اومد!! برید چارتش را ببینید، ببینید این الماس کجاست و چه رشدی خواهد کرد، با این همه خبر و افشا و مجمع و تقسیم سود و بازگشایی بدون محدودیت نوسان!! بیش از دو هفته بصورت گروهی و خیلی ارام دارن سهم جمع میکنن! تیر ماه استثنایی برای گروه سایپا مخصوصا وساپا واگذاری بلوک تودلیها هم که تا ده روز دیگه کدال میشه

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار