جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۴:۲۰:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وبملت بان کهای خصوصی رشدسنگینی کردن وp/bاز گروه بالاتر رفته و حتی بالای14شده،الان صلح نیست کسی ورود کنه،اما وبملت وتجارت وصندوقشون دارایکم رشد کمتری نسبت به خصوصی ها داشته و نقدشوندگی بالاتر وبهتری دارن .توصیه میکنم ازخصوصی ها خروج و به دولتی های دارا ورود کنید

لیست اخبار