جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سارا پارسا | sara_q
۱۲:۴۵:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خگستر با سلام خدمت دوستان صبور بورسی من پول حق تقدم خگستر ح را ندادم الانم تو سهام فروخته شده ثبت شده یعنی به من هیچ پولی تعلق نمیگیره ؟؟

لیست اخبار