به مناسبت تغییر احسان حاج صفی بازار سرمایه (ا غ)، تغییر مدیر اهرم صندوق اهرم با توجه به قدیمی ترین صندوق اهرمی بازار، پرتفوی گسترده ای در چند سال گذشته داشته است. با توجه به ارزش دارایی تحت مدیریت بعضا مدیر صندوق مجبور به خرید هر نوع سهام است. گزارش خرداد صندوق ولی گویای مدیریتی جدید در خرید و فروش سهام است. مدیر صندوق با بررسی وضعیت تابلو سهام و تشخیص شرایط رشد بازار در خرداد ماه دست به اصلاح اساسی در ترکیب پرتفو زده است: مهم ترین خروج ها از پرتفو صندوق: خساپا🔻 انتخاب🔻 شوینده🔻 مخابرات🔻 گروه بهمن🔻 مهم ترین افزایش سهام: بانک تجارت✅ بانک خاور میانه✅ مهرگان✅ وصندوق✅ پارسان✅ مهم ترین ورود ها: نوری زفکا ارفع شراز سبجنورد شنفت اهرم کلاسیک این صندوق در بازگشایی بازار 1.8 بود و الان1.46 می باشد. کاهش منابع واحدهای عادی به علت ابطال (به واسطه نرخ کمتر از صندوق درامدثابت) و البته رشد واحدهای ممتاز از علل این اتفاق بوده است. اهرم احتمالا در تیر ماه تغییراتی بیشتر از خرداد ماه به همراه خواهد داشت. 3تیر 1405 #اهرم @professionalbuy
-
ازدواج موقت و حلال تبیان
🚺 کد خانم S144 ✔️ شهر: #ساوه #هفتگی_ماهانه ✔️ سن: 23 ✔️ قد: 165 ✔️ وزن: 62 ✔️ رنگ پوست: سفید ✔️ مسکن: دارد ✅ ✔️ مهریه هفتگی: 4200هزار تومان ✔️ مهریه ماهانه: 7700 تومان 💳 هزینه معرفی و مشاوره: 200هزار تومان 🔰 برای معرفی به ایدی ادمین پیام بدهید 🆔@moshver_tbean5
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن میزان بزرگی 5میلیارد دلار بانک ملت عرض می کنم: مثال اول: یادتونه چند روز پیش بلوک %0.64 پالایشگاه ستاره خلیج فارس به قیمت 5همت فروخته شد. با این قیمت گذاری، ارزش روز کل پالایشگاه برابر با 780همت میشه. حالا اگه بخوایم ارزش پالایشگاه رو به دلار حساب کنیم حدودا 5میلیارد دلار میشه. این 5میلیارد دلار شما رو به یاد عدد خاصی نمیندازه! همون 5میلیارد دلار معروف بانک ملت. یعنی بانک ملت جدای از همه سرمایه ها و سرمایه گذاری هایی که داره یه پالایشگاه ستاره خلیج فارس داخل خودش داره! مثال دوم: چند سال گذشته رو یادتونه که یه خبری اکثرا سر تیتر اخبار اقتصادی بود؛ 6میلیارد دلار کره جنوبی. دولت ها و روسای بانک مرکزی وقت، همه دنبال زنده کردنش بودن، بانک ملت کل اونو یه جا داره. بازم مثال بزنم 😁 بچسبید به سهمتون و ولش نکنید بالا رفت پایین رفت ولش نکنید
-
احسان هنری
سباقر یعنی شیفته و حیران تحلیل بنیادی شما شدم بزرگوار
-
محمدتقی مرادی
دی معلوم نیست چه زمانی سهم دی از بورس پایه به فرابورس انتقال پیدا میکنه؟
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏 یه خبر خوب به سهامداران عزیز فن افزار ؛ ➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️➖️ 👈اهرم اواخر خردادماه با خرید 25 میلیون سهم فن افزار وبا میانگین قیمت 4045 به جمع #سهامدارن_کدالی #فن_افزار پیوست.👌
-
️️مثبت سبز
✔️براساس اخرین تصمیمات دولت چین، سقف قیمتی 430 دلاری برای صادرات اوره تعیین شده و صادرات این محصول به هند نیز ممنوع اعلام شده است. 🔹این سیاستها احتمالاً به افزایش قیمت اوره در منطقه خلیج فارس منجر خواهد شد. درچنین شرایطی، شرکتهای تولیدکننده اوره که هم اکنون با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند، با رشد قابل توجهی در سوداوری مواجه خواهند شد. این تحولات میتواند بر سهام شرکتهایی همچون شلرد، خراسان، شپدیس، شیراز و کرماشا تاثیر مثبت بگذارد. ✅@Mosbat_sabz [🍀]
-
💠 سامان تحلیل 💠
طلا برای اولین بار از سال 2022 با بیشترین فاصله، به زیر میانگین متحرک 200 روزه خود سقوط کرد 📉ادامه روند نزولی 🔽 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
وسدید تنها چیزی که حباب داره سهام فمامانت هست صادق جان
-
ابتین جعفرپیشه
غمهرا دوستان گزارش از این حیث عالی بود مقدار تولید و مقدار فروش نسبت به سال قبل هم افزایش داشته تازه صادرات هم داشتیم جد از اینها هزینه هارا خوب کنترل کرده شرکت
-
بورس
فملی در فملی هستم.تا مجمع هیچ خریدی نمی کنم برای رفتن به مجمع روز قبلش تصمیم می گیرم