فسازان جریان این سهم جایزه چی هست یکبار اعمال شد که کسی میدون جواب بده
-
وسدید وقتی شرکتی که یک قرار داد 500 میلیون دلاری می بنده و ارزش رو 10 میلیون ثبت شده و ارزش گذاری نشده هنوز داری حرف از 5500 میلیارد ارزش بازار حرف میزنی ؟
-
كانال گرگان 🌹
طلا قراره دوباره گرون شه، هنوز صندوق طلا نگرفتی؟ 📈💛 با صندوق طلا حتی با سرمایه کم هم می تونی وارد بازار طلا بشی 🪙✨ بدون خرید فیزیکی، با پشتوانه واقعی سکه طلا ✔️ ⏳ قبل از اینکه دیر بشه، شروع کن خرید طلا با پشتوانه واقعی https://ck.chavosh.org/click/04eefba2-52bb-4557-9811-ebd1df13dc1c
-
فملی سلام دوستان از سال 99 تا الان سهم فملی چند برابر شده با احتساب سود نقدی کسی دقیق میدونه بهم کمک کنه و راهنمایی کنه
-
مها
#وسدید درود بر شما
-
بورس
شپدیس کسی که در این روزها در شپدیس هست باید هنرمندو فتی باشه.دردامنه باریک سود گیری و اصلاح قرار داره.سودش را به موقع نگیری وارد اصلاح میشی. در بالای فردا حتما با تایید rsi ,سودگیری کنید.حتی درقیمت فعلی هم موند با تایید rsi سود گیری کنید. تایید یادتون نره.مهمتر ازخود رویت قیمته.درخدمتم
-
ایمان باکمال
خودرو حجم معاملاتtalروز سه شنبه نشون داد با این حجم میلیاردی از صبح نه سهامدار ونه حقوقی حاضر نشدن سهامشون حتی با دوتومن زیر پایانی بفروشن.واین نوید صف خرید روزشنبه رو میده.
-
ح م م ح
بکاب بکاب 200 تومنی درراه است
-
Mohammad
#وبملت اینایی که راجع به یک شرکت با این عظمت اینجوری اظهارنظر میکنند وشرکت رو کوچیک می شمارند ، همونایی هستند که وقتی پورشه رو می بینند میگن این ماشین بدرد نمیخورد ، همون سرعتی که اون تو اتوبان میره ، منم با پرایدم میرم! وبملت همون پورشه بازار سهامه تک بعدی نیست ایتم های زیادی برای ارایه داره ستون سبد سهامه
-
بتا سهم
#فنوال خرداد خوبی زد و معادل 2 ماه قبل فروش زد سهم کم کم روی روال تولید و فروش افتاده و اردیبهشت 7766 میلیاردریال فروش زد ، فروردین 2199میلیارد ریال فروش را ثبت کرده بود خرداد 9005 میلیارد ریال فروش زد تازه به روال اوج برگشت و 3ماهه 18972 میلیارد ریال بوده 2.5 برابر مشابه قبل
-
تحلیل سهم
در چند روزگذشته فرصت های خیلی خوبی بازار روی خیلی از سهم ها داد و جابجا کردیم #تاپیکو اضافه کردیم #ونوین خریدیم #شپلی رفتیم تو 400 درصد سود #شستا #تاپیکو نگهداری تا عرضه ستاره خلیج فارس #تاپیکو میره بالای 4000 و #شستا هم شونه به شونش رشد میکنه سرخطی #رمپنا اضافه کردیم #وشمال سفته بازی خریدیم #خبازرس سفته بازی خریدیم #ثعتما رو درمنفی گفتم بخرید روند گرفته و صف خرید میشه #شپنا بالای 330 درصد رفتیم تو سود #شمواد گزارش خوبی داده نگهداری با توجه به رفع تحریم صادرات نفت #فارس خرید و نگهداری #پتروپالایش نگهداری #شتران #شبندر #شپنا #شسپا #شاروم رفتیم تو سود #ورنا و #وساپا از روزی گفتم رشد کردند خصوصا #وساپا #وبملت شامورتی بازی داشتند و حقوقی خیلی از حقیقی ها رو خالی کرد و سهمو جمع کرد لغو تحریم های حمل و نقلی باعث شده #حتاید قفلی صف خرید بشه #حسینا هم رشد کرده (#حکشتی رو سرخطی بخرید) فعلا هنوز بازار رشدی نکرده #شاخص در این راند باید تا 8 میلیون بره بالا #لیدر #وبملت و #شپنا در صورت تحقق پیش بینی هامون #شپنا باید بالای 3 هزار بره نه از بابت صرفا چارت و نمودار و تحلیل تکنوفاند بلکه بیشتر بخاطر جریان پول و عقب بودن بازار سرمایه از بازارهای موازی و حتی 5000 رو ببینه که تو این رشد #شاخص و کلیت بازار هم باید رشد کنه فعلا نباید زیاد نگران بود