#مهم ترین رویدادهای کدالی بازار | از ارزش گذاری نفت ستاره تا جهش درامدی شرکت ها روز گذشته سامانه کدال میزبان مجموعه ای از گزارش های مهم عملیاتی، مجامع و افشاهای بااهمیت بود که برخی از ان ها می توانند مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گیرند. #درازی | معامله ای که نگاه ها را به نفت ستاره خلیج فارس برد پخش رازی از برنده شدن در مزایده خرید 0.64 درصد از سهام نفت ستاره خلیج فارس با ارزش 5 هزار میلیارد تومان خبر داد. نکته مهم این معامله، ارزش گذاری ضمنی نفت ستاره در محدوده 780 هزار میلیارد تومان است؛ رقمی که بار دیگر توجه بازار را به ارزش دارایی های این پالایشگاه و سهامداران عمده ان جلب کرد. البته نماد درازی پس از انتشار این خبر به دلیل ابهامات موجود متوقف شد. #ولملت | افزایش سرمایه 300 درصدی یک گام جلوتر رفت واسپاری ملت پس از انتشار گزارش توجیهی افزایش سرمایه، موفق به دریافت اظهارنظر مثبت حسابرس شد. افزایش سرمایه 300 درصدی شرکت از محل سود انباشته و اورده نقدی با هدف توسعه ظرفیت تسهیلات دهی و تقویت ساختار مالی برنامه ریزی شده است. #پکرمان | رشد فروش نتوانست مانع افت سود شود گروه صنعتی بارز با وجود رشد 34 درصدی فروش در سال مالی گذشته، به دلیل افزایش 51 درصدی بهای تمام شده و فشار هزینه ها با افت سوداوری مواجه شد. سود تلفیقی شرکت نیز بیش از 90 درصد کاهش یافت و یکی از ضعیف ترین گزارش های سوداوری صنعت تایر را رقم زد. #بسویچ | رشد فروش به سوداوری رسید پارس سویچ در صورت های مالی سالانه موفق شد با اتکا به رشد 71 درصدی درامد فروش، سود هر سهم خود را 48 درصد افزایش دهد. سود تلفیقی شرکت نیز بیش از 40 درصد رشد کرد و یکی از گزارش های مطلوب گروه برق و تجهیزات را به ثبت رساند. #غمینو و #غگیلا | درخشش گروه غذایی در میان گزارش های ماهانه، نمادهای غذایی عملکرد قابل توجهی داشتند: غمینو رشد 106 درصدی فروش ماهانه و رشد 212 درصدی درامد سه ماهه را ثبت کرد. غگیلا نیز با رشد 220 درصدی فروش ماهانه و افزایش 135 درصدی درامد شش ماهه، یکی از بهترین گزارش های گروه لبنی را منتشر کرد. #دزاگرس | جهش بزرگ در صنعت دارو زاگرس دارو پارسیان با رشد 465 درصدی فروش ماهانه و رشد 245 درصدی درامد سه ماهه یکی از چشمگیرترین گزارش های درامدی روز را منتشر کرد و در میان شرکت های دارویی مورد توجه قرار گرفت. #کرومیت | رشد بیش از 7 برابری درامد توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا با رشد 738 درصدی فروش ماهانه و 722 درصدی درامد سه ماهه یکی از رکورددارهای رشد درامد در گزارش های منتشرشده بود. #فاذر | ادامه فشار بر درامدها در مقابل گزارش های مثبت، صنایع اذراب همچنان با کاهش فعالیت مواجه است. درامد ماهانه شرکت 64 درصد و درامد سه ماهه ان 73 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. مجامع مهم #کنور سود نقدی 63 تومانی به ازای هر سهم تصویب کرد. #کدما سود نقدی 262 تومانی میان سهامداران تقسیم کرد. #پخش سود نقدی 48.7 تومانی به ازای هر سهم تصویب کرد. #دسبحا بخش عمده سود را در شرکت نگه داشت و تنها 3.4 تومان سود نقدی تقسیم کرد. #واتی نیز سود نقدی 15 تومانی به ازای هر سهم به تصویب رساند. @buorsepress
-
افشین ۳۴۷۴۰
#معیار یعنی به غیر از من کسی سهم معیار نداره؟! معیار کوچه خلوته؟! عجب اقای رنگو
-
بتا سهم
#ناما در فروردین با فروش 848 میلیاردریالی مواجه بود و به عدد 4652 میلیارد ریال در 4ماهه رسیده در اردیبهشت این عدد 1060 میلیاردریال و خرداد 2427 میلیارد ریالی فروش بود و 6 ماهه به 8140 میلیارد ریال رسید .
-
مسعود
#دشیری همچنان در انتظار افزایش سرمایه سنگین شرکت هستیم چرا مدیران شرکت تعلل میکنند
-
بورس اتومات
خریدهای حمایتی برای حذف حباب منفی موج در حالی که همه چیز برای یک رشد چشم گیر سهام اماده به نظر می رسد (در مطلب بعد به ان پرداخته خواهد شد) و با توجه به پرتفوی جذاب موج دلیلی برای حباب منفی در صندوق اهرمی موج وجود ندارد؛ قیمت تابلو 7 درصد از ارزش ناو موج پایین تر است. به همین دلیل مدیر صندوق اهرمی با ابطال واحدهای ممتاز در جهت کاهش حباب بیش از منفی 7 درصدی برامده است. اگر انتظار یک جهش سنگین قیمت سهام پرتفوی موج وجود دارد، حباب منفی در قیمت تابلو نسبت به ارزش واقعی صندوق دیگر منطقی نیست. روز گذشته هم مشاهده می شود گرچه ارزش معاملات و نقدشوندگی موج با اختلاف از سایرین بیشتر بود و به 1900 میلیارد تومان نزدیک شد تلاش برای کاهش حباب در حال انجام است. لازم به توضیح است که احتمالا شدت رشد قیمت سهام پرتفو و ناو موج با توجه به اهرم موجود و با توجه به دامنه محدود نوسان قیمتی بیشتر است ولی به هر حال با این فضای کنونی تلاش حداکثری برای حذف حباب منفی موج به کار گرفته خواهد شد.
-
پیمان
وسدید کارخانه متلاشی شد سهام با مثبت20 و 30 باز شدند اونوقت از قیمت 18تومن و 98 تومن وسدیدعنوان میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
تکنیکالیست
#فاراک بالای 50 تومن امسال تقسیم سود داره. سود سال مالی بعدی حداقل 80 تومنه. پی به ای 4 بعلاوه 50 تومن حساب کنی حداقل قیمت سهم 370 تومن میشه. 80 تومن سود بدون لحاظ رفع تحریم و سرمایه گذاری خارجی در صنعت هست که اگر تحریم ها رفع بشه سودش تا دوبرابر هم میتونه بالا بره
-
مسعود
#ساروج با عادی شدن وضعیت منطقه خلیج فارس رشد صادرات شرکت افزایش یافته و بزودی یکی از با ارزشترین شرکتهای صادرات محور بورس خواهد شد.
-
MAHSHID | DADASHZADEH
✨صندوق دو ایکس کیان 💫در حال حاضر به محدوده مقاومت 1850_1947 برخورد کرده است در صورت شکست و تثبیت هدف بعدی 2407 می باشد در غیراینصورت حمایت اول 1427 می باشد 👩💻برای خرید صندوق دوایکس کیان از طریق اپلیکیشن کیان اینجا کلیک کنید https://dabi.kiangroup.com/a/6fcf6bff
-
پدرام راد
از گروه دارویی سهام #دزاگرس #دالبر #دفارا #پخش رو جهت سهامداری تو سبد انتخاب کردیم
-
سید حسین اکبری
فزر تتر افزایشی شد چون خوشبینی دارایی های بلوکه شده تمام شد. دلاری در کار نیست فقط دارو و غذا و…