جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد | haddadd
۰۷:۵۸:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#نوری در تمامی بازارها قیمت های ارزان رو نمیخرن… اگر قیمت بالا رفت میخرن… مثلا قیمت مسکن، تا دلال ملک رو نخره قیمت ملک بالا نمیره، وقتی قیمت بالا رفت ملت سرازیر میشن… طلا 3 میلیون بود خریدار نداشت، شد 20 میلیون ملت سر و کله شکوندن برای خرید طلا… همین شپنا رو ببین، صفش تو 600 تومان اینقدر نبود… الان تو 900 تومان ملت صف میلیاردی میچینن نوری هم همینه، دو تا مثبت خورد قفل میشه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار