#نوری در تمامی بازارها قیمت های ارزان رو نمیخرن… اگر قیمت بالا رفت میخرن… مثلا قیمت مسکن، تا دلال ملک رو نخره قیمت ملک بالا نمیره، وقتی قیمت بالا رفت ملت سرازیر میشن… طلا 3 میلیون بود خریدار نداشت، شد 20 میلیون ملت سر و کله شکوندن برای خرید طلا… همین شپنا رو ببین، صفش تو 600 تومان اینقدر نبود… الان تو 900 تومان ملت صف میلیاردی میچینن نوری هم همینه، دو تا مثبت خورد قفل میشه
-
سید حسین اکبری
فزر تتر افزایشی شد چون خوشبینی دارایی های بلوکه شده تمام شد. دلاری در کار نیست فقط دارو و غذا و…
-
دیان دیان
وبملت اینکه در تمام صفحات داری تبلیغ سهم دیگه ای را انجام میدی کار درستی نیست
-
شفن با توکل برخدا صعود عالی داریم
-
Tahlil@
#کرماشا این رو به دوستان قول صد درصدی میدم بااتفاقاتی که داره میافته اگر اقتصادایران هم به سمت وسوی جهانی شدن ویک اقتصاد باز وازاد بره ظرف دو تا سال اینده سهم زیر 10000ت گیر نمیاد
-
بورس۲۴ | Bourse24
🟡 دلار و افق بازار سه فلز در نیمه دوم سال 🔹 نیمه نخست سال جاری میلادی رو به پایان است و در این دوره شش ماهه، #شاخص_دلار رشد کرده اما قیمت #فلزات_گرانبها کاهش یافته است. در این دوره قیمت #مس هم رشد کرده اما اخیرا بازار زیر فشار بوده است. در مطلب حاضر تاثیر تغییرات شاخص دلار بر افق بازار مس، #نقره و طلا در نیمه دوم سال جاری میلادی بررسی شده است. با انکه پیش بینی بسیار دشوار است اما می توان بر مبنای واقعیت ها و احتمال ها به نتایجی دست یافت. https://www.bourse24.ir/articles/32972/
-
سیگنال
#اردستان انشالله شنبه یک پله ورود می زنیم،در نقطه خوبی قرار داره برای کوتاه مدت سود خوبی میده
-
Ehsan.H
#سباقر ارزش گذاری سباقر با سود سازی 4400 -5000 -5500
-
امیرعلی
شپنا بخاطر سقوط انس دلاروبالا میبرن
-
امیرعلی
شبندر بخاطر کاهش انس دلاروبالا میبرن
-
امیری
#کاما مجمع کاما شنبه 13 تیر ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. سیاست تقسیم سود شرکت 10 درصد است ولی احتمال داره در مجمع خبرهای شگفت انگیزی اعلام بشه باید منتظر ماند من خودم فروشنده نیستم. تا به سود مناسب نرسم نمی فروشم . البته ملاک تصمیم گیری نباشد.