#ونیرو مدیریت تولید برق اذربایجان غربی سود خالص 22 میلیارد ریال داشته، حسابرس نظر مقبول داده اما بدهی ها بسیار سنگین است و پروژه های نیروگاه ارومیه و فارس نیازمند پیگیری اند.توسعه کشت و صنعت دماوند زیان خالص 23 میلیارد ریال ثبت کرده، پروژه گلخانه کاشمر متوقف شده و حسابرس نظر مقبول داده ولی شرکت عملاً غیرفعال است.تامین و توسعه اب و فاضلاب کیمیاب دماوند زیان خالص 6.082 میلیارد ریال و زیان انباشته 18.590 میلیارد ریال دارد؛ سرمایه ناچیز است و شرکت مشمول ماده 141 شده.صادرات نیرو خلیج فارس کیش سود خالص 412 میلیارد ریال داشته، حسابرس نظر مقبول داده؛ درامد عملیاتی سقوط کرده اما سود اصلی از سرمایه گذاری هاست و نقدینگی کاهش شدید یافته.
-
مهدیه افراشته
#فماک
-
تحلیلگر حرفهای
📊 رقابت امروز بورس کالا در نمادهای بورسی: 🔹 شگویا: %51.0 🔸 اروند: %31.8 🔹 پارس: %16.9 🔸 شفن: %15.7 🔹 شصفها: %15.7 🔸 ساروم: %12.5 🔹 سهگمت: %11.3 🔸 فجهان: %11.3 🔹 شبصیر: %11.1 🔸 شکبیر: %8.5 🔹 شاراک: %5.53 🔸 سنیر: %5.31 🔹 ساوه: %3.60 🔸 سهرمز: %3.45 🔹 خراسان: %3.24 🔸 ذوب: %2.07 🔹 سلار: %1.98 🔸 ستران: %1.52 🔹 سفید: %1.11 🔸 فملی: %0.77 🔹 سدشت: %0.48 🔸 بوعلی: %0.46 🔹 ساربیل: %0.41 🔸 سفار: %0.23 🔹 سابیک: %0.14 🔸 سصفها: %0.03 🔹 شتران: %0.003 #بورس_کالا #بورس_کالای_ایران #رقابت #نمادهای_بورسی #ثروت_راد #اکادمی_مهدی_سوری @cer_analyst 📢 لینک کانال در پیام رسان "بله" https://ble.ir/MehdiSouri_Academy
-
مهدیه افراشته
#شپلی
-
الهام ا
شزنگ افزایش سرمایه می دهند قیمت را نصف می کنند قسمت زیادی از پولمان را از دست می دهیم. برای من سهامدار سودی ندارد.
-
شبندر فقط قیمت سهام رشد کنه این سهم سهامداره و افزایش سرمایه از محل سود انباشته
-
علی
#ذوب ارزش. این سهم. با این حجم تورم طی 7 سال. در کف. قیمتی. می بایست. 5. هزار تومان. امروز. باشد. بورس را طی 7 سال بی ارزش. و بی هویت کردند. و به سرمایه های افراد. با توجه به رشد تورم. اسیب زدند. جلوی رشد و حرکت بورس را گرفتند. و راه. را برای رشد. قیمت. 100 برابری طلا و سکه. و مسکن. و خودرو. و…طی 7 تا 8 سال اخیر باز. کردند. امروز. با دستکاری. در بورس و قیمتهای سهام. بورس قادر به. رسیدن. به دیکر بازارها. نیست. بخاطر…
-
شبندر سود امسال شنبدر چقدر میشه روش حساب کرد البته شرکتهای بورسی معمولا سود سهام که به سهامدارن نمیدن از قیمت سهام می کنند یعنی بعد از مجمع قیمت سهام کم می کنند میگن ما سود دادیم
-
فزر سهم شارپی معرفی کنین،،، دنبال سود ضرب الاجل هستم
-
وبوعلی گزارش 6 ماه را مهر ماه منتشر خواهد کرد 🤓
-
z z
شپنا بورس برای 13تا 18تیر یعنی یک هفته تعطیل ؟ 😐