#ثشرق برای. ورود. یه سهم از. چارت بلند مدت. استفاده کنید میری تو قله می خرید بعد می گید سهام بده سهام خوبه وقتی با حرف کانالای دیگه معامله کنید و هرجا اسم یه سهم و همه جا گفتن رفتید خریدید همین میشه دیگه ضرر می کنید
-
مهدیه افراشته
#شپلی
-
الهام ا
شزنگ افزایش سرمایه می دهند قیمت را نصف می کنند قسمت زیادی از پولمان را از دست می دهیم. برای من سهامدار سودی ندارد.
-
شبندر فقط قیمت سهام رشد کنه این سهم سهامداره و افزایش سرمایه از محل سود انباشته
-
علی
#ذوب ارزش. این سهم. با این حجم تورم طی 7 سال. در کف. قیمتی. می بایست. 5. هزار تومان. امروز. باشد. بورس را طی 7 سال بی ارزش. و بی هویت کردند. و به سرمایه های افراد. با توجه به رشد تورم. اسیب زدند. جلوی رشد و حرکت بورس را گرفتند. و راه. را برای رشد. قیمت. 100 برابری طلا و سکه. و مسکن. و خودرو. و…طی 7 تا 8 سال اخیر باز. کردند. امروز. با دستکاری. در بورس و قیمتهای سهام. بورس قادر به. رسیدن. به دیکر بازارها. نیست. بخاطر…
-
شبندر سود امسال شنبدر چقدر میشه روش حساب کرد البته شرکتهای بورسی معمولا سود سهام که به سهامدارن نمیدن از قیمت سهام می کنند یعنی بعد از مجمع قیمت سهام کم می کنند میگن ما سود دادیم
-
فزر سهم شارپی معرفی کنین،،، دنبال سود ضرب الاجل هستم
-
وبوعلی گزارش 6 ماه را مهر ماه منتشر خواهد کرد 🤓
-
z z
شپنا بورس برای 13تا 18تیر یعنی یک هفته تعطیل ؟ 😐
-
کورش کبیر
#شگویا علت بسته شدن شگویا رو کسی میدونه چیه؟
-
روهان
خودرو به هشتصد و هفتاد و شش صف خرید متوالی نیاز داره تا عقب افتادگی از شاخص رو جبران کنه جاماندگی از فملی باید هزار و صد تا صف خرید…