جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| meysaaaam
۱۹:۴۳:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید گزارش ماهانه رو داشتم نگاه میکردم ، چرا شبیه تمام گزارش ماهانه های دیگست ؟ هر ماه copy paste میکنن ؟؟؟ :)))) کلا سهام های بازار پایه اعتقادی به شفاف سازی ندارن… از همون اول اشتباه کردیم وارد این سهام شدیم ، دیگه هم کار از کار گذشته

لیست اخبار