جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سعید پیرنیا | s.pirnya
۱۷:۴۹:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شپنا اشکال نداره بزار فرصت ورود بهم نده ، مهم اینه که طبق تحلیل خودم عمل کردم ، اگر تحلیل من درست شب قبل عرضه شپنا گفته بود فردا احتمالا صفش عرضه میشه پس نباید بهش بی تفاوت باشم ، بزار اصلا 100 درصد بالا بره نتونم بگیرم ، مهم سوده حالا سه درصد شپنا با سه درصد فزر چه فرقی داره اگر قرار باشه مثلا سالی صد درصد سود از بازار بیرم 70 درصدشو تو همین یه لگ صعودی گرفتم پس برای من بد نبوده ، از اینجا به بعد هم روی روش معاملاتی خودم کار میکنم بجای هیجان و درموندگی

لیست اخبار