جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| melinar
۱۷:۱۴:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

پس برخلاف نظر خیلی از دوستان اصلاح عمیقی در کار نبود و حجمهای 30-60 همتی روند تازه ای در بورس شکل می دهد امروز بهترین موقع برای تقویت سبد و نوسانگیری بود سبد فعلی ام: سشرق + کالا + کولان (با فایرا هفته گذشته جابه جا کردم) + اهرم امسال بازده بورس برایم از 24 اسفند (سینرژی + سیمین سافرون) تا حالا فوق العاده بوده است و امیدوارم برای همه دوستان هم عالی بوده باشد. استراتژی من تمرکز روی سهام محدود است که به لحاظ مطالعاتی در حوزه تسلطم باشند. به نظرم برای کسب بهترین سود از این بازار تمرکز و داشتن استراتژی معاملاتی خوب و موثر است

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار