شپنا (در مورد پالایشی ها و کلیت بازار) چرا امروز ، پالایشی ها رو قبل کلیت بازار نوشتم؟ چون به جرات میشه گفت پرچمدار رشد بازار پالایشی ها هستن ، بازار همون طور که دیروز گفتم 1 واحد اومد پایین اما شپنا هنوز یه منفی نخورده به سلامتی فردای روز کاری ، شپنا تازه میرسه به ارزش متوسط سال 1404 خودش (می تونه بالاتر هم بره) از قیمت 1000 تومن به بالا ، بازار دیگه میاد به عملکرد 1405 شپنا نگاه می کنه الان خوشبینی خوبی نسبت به پالایشی ها وجود داره ، برای همین گزارش خرداد خیلی مهمه ، از اون مهمتر صورت مالی 3 ماهه که بعداً میاد اگه رشد فروش و رشد سود سازی رو بازار ببینه شک نکنید این بازدهی فوق العاده تا اخر سال می تونه حفظ بشه (بالا و پایین داره ولی می تونه جذاب باشه) توی پست دو روز پیش گفتم که بازار کوتاه مدت چه نگاهی به شپنا داره … کلیت بازار هم الان داره به ارزش متوسط خودش معامله میشه (نه گرونه ، نه ارزون) امروز با اینکه تا حد زیادی بازار از اخبار تاثیر گرفت ، ولی همچنان نگاهش به گزارشات خرداد ماه هست چون این گزارشات خیلی مهم هستن مخصوصا تولید یعنی اونقدر که بازار به فروش اهمیت میده ، الان دو برابر به تولید شرکت ها نگاه می کنه گزارشات که بیاد اونجا سهم ها راهشون از هم جدا میشه امروز به سلامتی بعد ازچهار روز خروج پول ، ورود پول داشتیم فعلا خبری از اون پول بزرگ 40 همتی پشت صف های خرید نیست ، به نظر من خرید کرده و اون پول الان توی بازاره قبلا گفتم این پول جنسش بورسی نیست ، اومده بازار یه کوچولو سود کنه جابجا میشه موندنی نیست توی بازار در کل ، بازار ( 1 واحد جای رشد داره ، 1 واحد جای اصلاح ) فعلا ، اخبار جهت مثبت بهش داده ، ولی گزارشات خرداد ماه می تونه تعیین کننده اصلی مسیر بازار باشه … در مورد صندوق مسگون سوال پرسیدن قبلا توضیح دادم به نظرم خیلی خوبه ، مخصوصا الان که دلار حباب منفی داره و از اون طرف مس توی بازار جهانی تقاضای خوبی داره و همیشه کمتر از طلا و نقره اصلاح می کنه خرید گواهی کاتد مس هم توی بورس کالا می تونه خوب باشه … اقا امیر اون سهم خیلی سهم خوبیه ، عملکردش فوق العاده است ، به جرات میتونم بگم بالاترین کیفیت سود رو داره حاشیه سود عملیاتی یادمه 12 ماهه براش گرفتم بالای 60 درصد بود ، چون نرخ فروش محصولاتشون و خودشون تعیین میکنن ولی همیشه سهمش ، گرون معامله میشه ، چون پارسال هم قیمت و رشد نداد تا ارزنده شه ، شاید امسال هم همین کار و ادامه بده ، ولی در کل سهم اینده داری هست مجمع امسالش و حتما ببین خیلی چیزا یاد میگیری حالا شما بگو ، به نظرت بازم رفتار قیمتی پارسال و تکرار می کنه؟ … اقا فرشاد جواب سوال شما رو زیر همون پست قبلی خودتون نوشتم
-
علی محمدپور
سغرب چه اصلاح طول درازی زد مطمین باشید پرشتاب روند صعودی اش شروع می شود سیمانی ها شرکت های پر درامدی هستن موفق باشید
-
ابراهیم عموقنبری
خگستر حق تقدم استفاده نشده چون سریع تبدیل به سهم میشه بافاصله کمی ازقیمت سهم معامله میشه اگرسهم نزدیک 400تومان قیمت بخوره حق تقدم استفاده نشده 270تا280تومان معامله میشه فکرکنم اونایی که روزاخرحق تقدم خریدن 100درصدسودکنند
-
Km rf
اخابر اخابر پشتش پول زیادی جا بجا میشه . اینها سیگنال ورود و صعود اساسی است. انشالله همه پر سود باشیم
-
عیار از طلا 120 تومان ضرر کردم ولی از نماد وپاسار 80 درصد سود که چند ده برابر ضررم جبران شد… ولی این شانسی بود و همیشه اینجوری نیست
-
شهر ۱۸۶۲
ثشرق اگر قرار باشه برای. نمودار پیش بره باید تا 1200 بریزه که بیچاره میشیم، امید که مثل خفولا بالا بره، چون نمودارهاشون کاملا شبیه به همه
-
سرمایه گذاری و ثروت آفرینی
گزارش روزانه صندوق های سرمایه گذاری 2 تیر 🔵 صندوق های درامد ثابت: - ورود پول حقیقی 8274 میلیارد تومانی پول به صندوق های درامد ثابت و ارزش معاملات 47.6 هزار میلیارد تومانی - ورود پول حقیقی 486 میلیارد تومانی به صندوق درامد ثابت کیان. - امروز صندوق های درامد ثابت برای سومین روز پیاپی با استقبال بسیار خوبی روبرو بودند. این صندوق ها با توجه به یک روز تعطیلی بیشتر، اخبار مثبت از مذاکرات در کنار ثبات نسبی دلار و طلا و همچنین ، ورود پول بالایی را تجربه کردند و رکورد ورود پول حقیقی به این صندوق ها امروز شکسته شد. به نظر می رسد فعلا روزهای خوبی در انتظار درامد ثابت ها باشد. 🟡 صندوق های طلا: - ورود پول 143 میلیارد تومانی حقیقی ها با ارزش معاملات بیش از 5 هزار میلیارد تومانی. - صندوق طلای گوهر ورود پول حقیقی 77 میلیارد تومانی را تجربه کرد. - حباب منفی 1.9 درصدی شمش طلای بورسی. - امروز، صندوق های طلا همزمان با رشد اندک دلار و افت طلای جهانی، ورود پول کمی به صندوق های طلا صورت گرفت. ارزش معاملات صندوق های طلا همچنان کم بود و بازار شمش طلای بورسی نیز استقبال شدیدی را تجربه نکرد. در حال حاضر، هنوز هم بسیاری از صندوق های طلا به واسطه حباب منفی شمش بورسی ارزان تر از قیمت ذاتی خود معامله می شوند و برای سرمایه گذاری در میان مدت و بلندمدت مناسب هستند. این در حالی است که در کوتاه مدت قیمت طلا می تواند با کمی نوسان مواجه باشد. 🟢 بازار سهام و صندوق های سهامی: - متعادل شدن بازار سهام و سبزپوش شدن 73 درصد از نمادهای بازار. - افزایش 1.74 درصدی شاخص کل بورس و رشد 0.92 درصدی شاخص کل هم وزن. - ثبت ارزش معاملات 31 هزار میلیارد تومانی در سهام، حق تقدم و صندوق های سهامی و ورود پول حقیقی خوب 4764 میلیارد تومانی به انها. - ورود پول 824 میلیارد تومانی به صندوق های اهرمی و صف خرید انها شامل دوایکس. - خروج پول 130 میلیارد تومانی از صندوق های بخشی و صف خرید در بسیاری از صندوق های بخشی دارویی، غذایی، سیمانی و صنایع دیگر. صندوق دارویی فارماکیان امروز 59 میلیارد تومان خروج پول داشت. - صندوق های شاخصی 74 میلیارد تومان خروج پول حقیقی داشتند و صندوق شاخصی هم وزن کیان نیز 14 میلیارد تومان خروج پول حقیقی را تجربه کرد و در انتهای بازار صف خرید شد. - صندوق های سهامی کلاسیک نیز شاهد ورود پول حقیقی 154 میلیارد ت...
-
عدنان جعاوله
غزر سنتیمنت غزر مثبت چه سود سازی و چه رشد مارکت از طرفی هم با این اوضاع و افزایش نرخ گرفتن های مکرر و حجم ورودی پول و خرید هایی با کد های خاص . به زودی همانند مهرام بر سر زبان ها خواهد افتاد . همیشه به نقاط توصیه به خرید توجه کنید حتما و حتما به حد سود و زیان پایبند باشید
-
💠 سامان تحلیل 💠
⭕️🔔اختلال همه بانک ها تا پایان امشب رفع می شود ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
I'll DIE YOUNG 🪱
نارین مگه گپ داریییی
-
وسینا پله اول امروز ورود زدم