جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sia | sefid1
۱۷:۱۶:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#شفارا حالا اینبار می بینی شفارا بشدت جا مانده از بازار شنبه و یکشنبه دو روز کاری دیگه سهم معامله میشه و نمادش روز یکشنبه بسته میشه بعد از مجمع عمومی سالیانه بازگشایی شفارا دیدنی خواهد بود روزهای سبز شفارا را خواهید دید طولانی مدت هر کسی هم سهامدار شفارا نیست داخل این تاپیک نیاد موفق باشید

لیست اخبار