جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Behnam Samadi | بهنام صمدی | behnamsamadi_ir
۱۴:۵۸:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

البته بورس تهران سردر کوچیکی داره باز خوبه بورس حداقل اینو داره، بقیه همین رو هم ندارن ولی منظور من چیزی شبیه لوگوی بالای ساختمون مرکزی بانک ملت و بانک صادراته @BehnamSamadi_ir ☑️

فالورها 57983
تاثیر (Imp) 10425.0
بازدید 10425
تعامل (Eng) 48.0
لیست اخبار