جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
honour | honour
۱۵:۳۲:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#سینرژی با زیان بالا فروختم و صندوق معدن از کارگزاری مفید را گرفتم که رشد یکساله ان 28 درصد بوده و شامل سهم های زیرمجموعه استخراج کانه های فلزی(تاصیکو، کگل، کگهر، کاما، کچاد، فزر، تجلی و…) است که خود معدنی ها رشد انچنانی نداشته اند که ورود به انها خطرناک باشد و تاثیر روی صندوق بگذارد(کگل، کچاد و کگهر جز 20 سهم بزرگ بازار سرمایه هستند) بزرگترین ان ها کگل که جز 5 سهم بزرگ بورس ایران است یکساله حدود 19 درصد رشد کرده صندوق ارام مفید همراه با شاخص کل حرکت می کند و صندوق همسنگ مفید هم شامل نمادها با وزن یکسان(هم وزن) است. این صندوق ها و صندوق های دیگر مفید را از قبل داشتم هر چند معدن و همسنگ یکسال و زیر یکسال سابقه دارند؛ خوبی شان این است که حباب منفی را تا الان پر کرده اند. *(پیشنهاد خرید و فروش نیست؛ سعی کرده ام ریسک خودم را توجیه کنم)

لیست اخبار