جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
اریا | arya464
۱۵:۱۵:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#اروند معذرت میخوام، امور سهام چه غلطی میتونه بکنه. سیستم فاسد بورس باید جوابگو باشه. وهمه هم میدونیم که ناظر بورس و حقوقی و سهام گردان همه با هم دارن جیب سهامدار را خالی می کنند. باز گشایی سهم با اون شرایط و ایجاد هیجان کاذب چیزی غیر از چاپیدن پول این مردم بیچاره نبود. مثلا چه اتفاقی افتاده که با اون بازگشایی، این حجم منفی وجود داشته باشه، اونم تو این بازار سراسر مثبت.

لیست اخبار