#مانیتورینگ_بازار 📆 2 تیر 1405 🔹پس از چند روز فشار فروش، بازار امروز با محوریت نمادهای بزرگ به مسیر صعودی بازگشت. نقش افرینی #فارس، #فملی، #شپنا، #وبملت، #شبندر، #وپاسار و #پارسان باعث شد شاخص ها بخش مهمی از افت روزهای اخیر را جبران کنند. در سمت تقاضا نیز #حکشتی، #شپنا و #رمپنا بیشترین توجه معامله گران را به خود اختصاص دادند که نشان می دهد جریان پول بار دیگر به سمت نمادهای اثرگذار و لیدرهای بازار متمایل شده است. 🔹یکی از مهم ترین اتفاقات امروز، بازگشت پول حقیقی به بازار بود. #وبملت، #وغدیر و #فارس بیشترین جذب نقدینگی را داشتند و در مقابل خروج پول از #پخش، #اروند و #رتاپ مشاهده شد. برابری نسبی سرانه خرید و فروش نیز نشان می دهد هیجان فروش روزهای گذشته تا حد زیادی فروکش کرده و بازار به سمت تعادل بیشتری حرکت کرده است. 🔹بازار امروز بیش از انکه یک رشد صرف باشد، نشانه ای از بازگشت اعتماد معامله گران بود. حضور پررنگ تقاضا در نمادهای بزرگ و ورود پول حقیقی به لیدرهای بازار، سیگنال مثبتی برای کوتاه مدت محسوب می شود. با این حال ادامه این روند نیازمند تداوم جریان نقدینگی و حمایت نمادهای شاخص ساز خواهد بود؛ جایی که فعلاً فارس، فملی، وبملت و شپنا نبض بازار را در اختیار دارند. ➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
ققنوس
#خودرو : به دلیل مخالفت های مجلس وشورای رقابت با افزایش قیمت خودرو ایا امکان خروج خودروسازان از زیان انباشته هست!!؟؟
-
وامید 100 تومن پول حق تقدم رو در سامانه ذینفعان بازار باید واریز کنی
-
فملی فقط یک روزه فعاله، ایا راهی هست یا سایتی هست که بشه تایم فریم های مختلف رو بررسی کرد باهاش . اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
-
شایا
#وسدید سهام این شرکت اینقدر زیاد است که اگر حتی سهم زیر 50 تومان بیاید هیچ مشکلی ایجاد نمی شود.
-
فردایی نیوز
🔴 دلایل افت امروز سهام انرژی فیولز سهم Energy Fuels (ENFN) امروز پس از کاهش 2.2% در معاملات پیش ساحلی، به 22.22 دلار رسید. کاهش ناشی از فشارهای عمومی بازار انرژی و گزارش های مالی اخیر است. سهام Energy Fuels Inc. (ENFN) در معاملات پیش ساحلی امروز 2.2 درصد کاهش یافت و به 22.22 دلار رسید. این افت پس از انتشار گزارش های مالی اخیر شرکت و نگرانی های سرمایه گذاران دربارهٔ عملکرد در بخش انرژی رخ داد. در گزارش مالی سه ماههٔ اخیر، شرکت اعلام کرد که درامد خود را نسبت به دورهٔ مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داده است. این کاهش به دلیل کاهش قیمت های اورانیوم و فشارهای هزینه ای در عملیات استخراج منجر شد. علاوه بر این، تحلیل گران بازار انرژی به این نکته اشاره کردند که روند کلی بازار انرژی در هفته های اخیر تحت فشارهای تورمی و نوسانات قیمت نفت قرار دارد که می تواند بر ارزش سهام شرکت های فعال در این حوزه تاثیر منفی بگذارد. به علاوه، برخی سرمایه گذاران نگرانی های خود را دربارهٔ برنامه های توسعهٔ پروژه های جدید شرکت ابراز کردند؛ به ویژه پروژه های استخراج در ایالات متحده که با موانع زیست محیطی مواجه هستند. در همین حال، شاخص S&P 500 که شامل بخش انرژی نیز می شود، امروز حدود 0.3 درصد کاهش یافت که نشانگر فشارهای کلی بر بازار سهام است. به دلیل این عوامل، حجم معاملات سهام ENFN امروز نسبت به روزهای پیشین کاهش یافت و سرمایه گذاران به دنبال اطلاعات بیشتری دربارهٔ برنامه های بازسازی مالی شرکت هستند. به طور کلی، کاهش قیمت سهام ENFN بازتابی از ترکیب عوامل داخلی شرکت و فشارهای کلی بازار انرژی است. سرمایه گذاران به دنبال به روزرسانی های بعدی دربارهٔ عملکرد مالی و استراتژی های توسعه ای شرکت هستند. در پایان، تحلیل گران توصیه می کنند که نظارت بر تحولات قیمت اورانیوم و سیاست های زیست محیطی می تواند به درک بهتر روند ایندهٔ سهام Energy Fuels کمک کند. 🔗 منبع: Investing.com - مشاهده اصل خبر #بورس https://www.investing.com/news/stock-market-news/why-is-energy-fuels-stock-sliding-today-93CH-4755097
-
محمد بیطرفان
پکرمان الگوش خوبه ببینید داره ی دیاگونال میسازه الان اواخر موج e هست موج e میتونه ب کف اخر نرسه میتونه هم ازش رد شه برای همین دقیق نمیشه گفت ته دیاگونال کجاس ولی جیزی ک معلومه اواخر موج e هستیم نکته خوبش اینه ک حالا اندازه موج قبل رو بگیرید و فکر کنیم اصن این موج شکست خوردس ک از 61 درصد موج قبل بالاتر نمیره همین میشه 23 هزار یعنی 3 برابر قیمت الان اگه برابر موج قبل باشه ک خیلی بیشتر و تا اخر سال ب این قیمت میرسه عکسشو تو تحلیل میزارم
-
Reza2034
#پلوله سلام ،چرا سهم بیش از دو روز کاری بسته مونده؟ این ماجرای حجم مبنا چیه؟ کسی میدونه لطفا توضیح بده🙏
-
ققنوس
#خپارس : به دلیل مخالفت های مجلس وشورای رقابت با افزایش قیمت خودرو ایا امکان خروج خودروسازان از زیان انباشته هست!!؟؟
-
فملی سلام ببخشید تایم فریم 4 ساعته رو چطوری فعال کنیم؟؟
-
علیرضا رحمتی
گلدا دانیک کارشو با صف فروش تموم کرد