جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamid135757
۱۴:۲۹:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

عیار عیار سه روزه که نبایدمنفی میشد، ولی شد. جالبه که هنوزم حباب مثبت بهش بستن که مثلا بگن منفی حقشه. این دستکاری ها باعث میشه سهامداران برن سمت فیزیکی. امروز با یه طلافروش خبره و قدیمی صحبت کردم و حرفایی زد که واقعا قانع شدم فیزیکی از صندوق طلا بهتره

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار