جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید محسن میرزابابائی | mohsenmirzababaie
۱۴:۲۹:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شپلی از اونجاییکه تو مجمع مهندس ایران زاد گفت من مالمو مفت نمیفروشم، من احتمال میدم مهندس ایران زاد میخواد 42 درصد شپلی رو روی قیمت 3000 تومن به پتروشیمی مارون بفروشه. شما چی فکر میکنید؟؟

لیست اخبار