🔵 راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش سرب از 8 تیرماه در بورس کالای ایران 🔵مدیر بازار مشتقه و ابزارهای نوین مالی بورس کالای ایران از راه اندازی یک دارایی جدید در بازار گواهی سپرده کالایی خبر داد و اعلام کرد: معاملات گواهی سپرده شمش سرب از روز دوشنبه 8 تیرماه در بورس کالای ایران اغاز می شود. 🔵رحمان اراسته گفت: دامنه نوسان روزانه این گواهی همانند سایر گواهی های سپرده کالایی، 10 درصد تعیین شده و معاملات ان به صورت پیوسته انجام خواهد شد. 🔵او افزود: گواهی سپرده شمش سرب با هدف توسعه ابزارهای مالی مبتنی بر کالا وارد بازار شده و این معاملات با حضور بازارگردان انجام می شود؛ به طوری که گروه مالی کارامد به عنوان بازارگردان و کارگزاری کارامد به عنوان عرضه کننده این ابزار فعالیت خواهند کرد./ کالاخبر @sena_news
-
sensi2000
#پلوله
-
Fptp
وسپهر کل بازار مثبت سه هستن و ولی وسپهر مثبت دو و خورده ای. اومده میگه دیروز گفتم فردا وسپهر برمیگرده
-
خگستر لطفا کسی که واقعی بلده بگه
-
خگستر یکی میگفت 100 گفتم میگه میشه تابلو 123 بسته شده خگستر خودشم رفته بالا
-
فاطمه
#شصدف ورود پول با حجم صفحه 1
-
خگستر حاجی کسی هست بدونه خگستر ح چند میخرن ازمون برای کسایی که پول ندادن 100 تومن
-
سیلور دوستانی که میگن فلان صندوق اومد زیر قیمت پذیره نویسی پالایش رو ببینید جند ده برابر شد املاک ارزش مسکن 3 برابر شد دارایکم حدود 56 برابر شده اهرمی ها رو ببینید اهرم 5 برابر سالی صد در صد حدودا از 1400 تا الان بازم بگم نقره هم اینجور میشه فقط صبر میخواد البته اجحاف شد در حق سهامداران صندوق نقره حقوقی میفروشه اونم تا ابد نمیتونه بفروشه خود سازمان جلوشو میگیره باید صبر کرد یا میانگین کم کرد
-
👑 امپراتور بورس 👑 .B. E
#ونیرو قبلا در رهاورد هم گفتم 270 بازگشتش حتمیه شنبه 6 تیر 100 درصد صف خریده اونم به دلیل فشار خریدار و ابشار حقوقی جواب نمیده دیگه!!!!!!
-
صحرا زارع.
هرکی طلا داره نیاز نداره نفروش..هرکیم نقد وشرایط خرید وبانک داره زیر 16باید 30تا50درصد بخره. دیدتون بزارید پایان سال
-
خگستر 123 بسته شده حداقل170 اینا میخرن