گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه - سه شنبه دوم تیر؛ 🔻بازار سرمایه به روند صعودی بازگشت/ رشد 88 هزار واحدی شاخص کل در اخرین روز معاملاتی هفته 🔹به گزارش فولادبان، بازار سرمایه که این هفته عمدتاً سیر نزولی داشت، امروز به روند صعودی خود بازگشت. به نظر می رسد تلاش برای کسب سود توسط نوسان گیرها در ریزش دو روز قبل بورس نقش داشت و اکنون هم بازار سهام با دریافت پالس های مثبت سیاسی از مذاکرات سوییس، دوباره به روند صعودی بازگشته است. 🔹در روز پایانی معاملات هفته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش 88 هزار و 226 واحدی معادل 1.74 درصد به سطح 5 میلیون و 160 هزار و 903 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 12 هزار و 254 واحدی معادل 0.92 درصد در ارتفاع یک میلیون و 337 هزار و 479 واحد ایستاد. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153450 #بازار_سرمایه #بورس گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
غگز غگز تکنو ابین پلاست محکوم به سقوط
-
ققنوس
#خپارس 🔴*معاون اقتصادی سایپا: مانع اصلی واگذاری سهام، تعیین تکلیف وثیقه بانک تجارت است*
-
فملی دوستانی که دیس میزنن فک کنم همون دقایق اخر بازار که رنج مثبت توپ کشید فروخته بودن تو منفی
-
امیر لرستانی
غالبر سرانه سمت خریدار 44 میلیون تومن بوده سمت فروشنده هر نفر حجمی یه قیمت 75 میلیون اومن فروخته واضحه که قروشنده همچنان قدرت بالاتری داره نکته مثبتش حجم خوردنشه هر چه به سمت 2800الی 2700 بره زهر فروشنده تخلیه میشه غالبر رو الان خیلیا زیر نظر دارن منتظر ی پالس مثبتن سوار شن
-
Chiko
وبملت بیشترین حجم معاملات #وبملت #خودرو #وتجارت #وبصادر #خساپا
-
امیر محمدی
خساپا کیلویی چقدر
-
Financial Fundamentals
#ایران #بازارسهام 📌رشد شاخص پیش از تعطیلات 🔹در معاملات امروز سه شنبه 2 تیر، #شاخص_کل 88226 واحد مثبت خورد (1.74%+) ⚠️شاخص #هم_وزن 12254 واحد مثبت بود. ✅493 نماد در سمت مثبت تابلو معامله شدند که 304 تای ان ها صف خرید بودند. ⛔️192 نماد در سمت منفی تابلو معامله شدند که 84 تای ان ها صف فروش نبودند! 🔺بیشترین حجم معاملات در نمادهای %وبملت و #خودرو و #وتجارت متمرکز بود. 🔺بیشترین ارزش معاملات در نمادهای #فملی و#وبملت متمرکز بود. 💰ارزش کل معاملات: 64.3 همت #بورس #بازاربورس #بازارسرمایه #بازار_سهام #بازار_بورس 📍@FinancialFundamentals
-
Khatereh Roshan
فزر سهمهای زیانده صف خرید فزر تواین یک ماه رشد نداشته سهمها از50تا100درصد رشد کردن
-
احمد میهنی
غالبر ناظر هم رفته بود استراحت
-
خپارس یعنی امکان داره خپارس امسال از ضرر وزیان خارج بشه؟با این مخالفت های مجلس وشورای رقابت باقیمت افزایش خودرو