جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amir1u
۱۴:۱۲:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید با اینکه امروز فروشنده بودن ولی با این قیمت سهم که شش ساله یک سوم شده و با این رشد نقدینگی در جامعه بنظرم دیگه چاره ایی نمیمونه باید بترکه مگر این که باز با ترفندهای مختلف و هماهنگی با ناظر بازار بخوان این بازی چند ساله رو ادامه بدن البته بنظر من دیگه بیش از این نمیتونن بازی رو ادامه بدن ظلم یجایی باید تموم بشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار