جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| traider.broker
۱۴:۱۷:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اخابر اتفاقرخیلی بزرگ و خارج از تصوری افتاده اخابر بعنوان مالک 90% از سهام همراه اول بابت هر سهم براش 100تومن سود ساختن که 81تومن نقد واریز شده حالا داستان جایی جالب میشه که متوجه میشید تعداد سهم های شرکت همراه اول زیاده و کم نیست و مبلغ بالایی سود برای اخابر ساخته شده اگر اخابر خودش هسچس نداشت و ذسگه ژیرمجموعه و زیرساخت و خطوط ثابت اینترنت و غیره هم نداشت و فقط همراه اول رو داشت الان قیمتش باید میرفت بالای هزارتومن چون سهام مدیریتی همراه اول خیلی خیلی گرونه. من فکر میکنم ماها هنوز نمیدونیم اخابر چه غولیه وگرنه این قیمتها چرا داره معامله میشه عجیبه

لیست اخبار