🟡 بیشترین نوسان مثبت 🟡 #قثابت، #کپرور، #فلزفارابی، #کربن، #عالیس، #هوشمند، #فطلوع، #غشاذر، #پلاست، #ابین، #افق_ملت، #غدشتح، #غدشت، #رخش، #بکابل @Mikhepool | میخ پول
-
خودرو قبول دارم بورس اگه اهل تحلیل بنیادی و اخبار و تکنیکال باشی همیشه سود ده است و خوب خیلی تجربه بالایی میخواد و همیشه باید در مورد گزارشات و روند تولیدات شرکت ها مطالعه کرد
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ نواوری و توسعه صادرات؛ دو اولویت کلیدی شستا در پتروشیمی 🔹 معاون راهبری و نظارت بر شرکت های شستا در بازدید از هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، نواوری و بین المللی سازی را صدرنشین راهبردهای این مجموعه بزرگ اقتصادی اعلام کرد. در این نشست مشترک، عملکرد مالی، پروژه های توسعه ای و مدل های جدید کسب وکار شرکت های تابعه مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین تبیین شد که این هلدینگ پتروشیمی با تاسیس صندوق… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108467/piic-shasta-petrochemical-innovation-export.html
-
فزر تتر 162
-
پرفسور البرزی
#بوعلی چهارشنبه تعطیل است. انشالله شنبه بازار باز می شود .
-
Mehrdad
#ثفارس اگر کف سهمو می خواین چارت 5 ساله رو بررسی کنید نه چارت یک ساله
-
بورس ۱۴۰۰
فملی باید یک اصلاح 80 درصدی داشته باشه تا برای رشد بعدی اماده شود
-
اهرم سلام من چند وقت پیش اختیار خرید اهرم به نام ضهرم وخریدم وقبل سررسید فروختم از نوع صندوق قابل معامله و نمادش صندوق س سهامی کاریزما اهرم هست قبل از خرید و فروش این نوع اختیار م عامله باید کد خاصی مثل کد اپشن یا… می گرفتم ؟
-
وسنا این سهم به نظرتون توی دو سال میتونه پولدارمون کنه😁
-
ثشرق بر اساس قیمت سهام در بازار پیش بینی من این هست که سهم فردا صف خرید بشه
-
سهم چی بخریم؟
⛔️ کدام نمادها مشکوک معامله شدند؟ 📊 سه شنبه 2 تیر 1405 📉در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی #ونیرو حجم مشکوک داشت. 📈همچنین نمادهای معاملاتی #حگردش و #وسدید که در بازار پایه فرابورس معامله می شوند، حجم مشکوک داشتند. 🔵@cheebekharim