واقعا این منفی جالب بود . سهمی که تو همین ماه زیر مجموعه اش عرضه میشه و سود خوبی شناسایی میکنه . از طرفی گزارش خیلی خوبی هم داد 34 تومن سود که با توجه به مشکلات امسال خودروسازی عدد خوبی بود . حالا این منفی چرا اونم در این روز جالبه . البته درصدی حقیقی تعطیلی هم داره که چند ساله تو این سهم مونده . از طرفی صاحب خفنر هم جلیلی تنها چرا اومده این سهم رو خریده
-
احمد میهنی
غالبر حواست هست 460میلیون سهم داره 16 تاش امروز جابه جا شد
-
amirhossein
#خکرمان عوض اینکه سرمایه شرکت با سرمایه گذاری در سهام و طلا باعث سوداوری بیشتر بشه تبدیل به یه ملک گرون قیمت برای راحتی اقایون شده ،سهامدار عمده ملکشو گرونتر به شرکت انداخته و از جیب سهامدار خرد برداشته تصمیمات اسفناکه
-
Head Shot
لپارس من که 24فروختم ولی اصلا نگران نباشید من که دیگه ندارم اگه بیاد دستم فقط اضافه میکنم
-
پدیده ایرانیان
#ابنیه شرایطش بهتر میشه دوستان با این اوصاف ✅✅✅✅😊
-
احمد میهنی
غالبر کنار هم بچین میشه شروع یک روند
-
از بورس چه خبر AzBourse Che Khabar 🇮🇷
در روز دوم تیر ماه شتران با 109 درصد سود اول اهرم 78 وبملت 61 شستا55 عیار 32 خساپا 17 و پارس 16 درصد سود🍏✍️
-
Office 607
"#گزارش_ماهانه #کباده #اردیبهشت فروش اردیبهشت ماه 64 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 6% داشته. مجموع فروش از فروردین تا اردیبهشت 116 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 66% داشته. @Office607 l 1405/04/02"
-
Bdbdb
#کوثر لعنت ب این سهم
-
وسدید کمربندتان سفت ببندید
-
احمد میهنی
غالبر 16میلیوندبرگ سهم