جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amirrr | amirrri
۱۳:۱۸:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

واقعا این منفی جالب بود . سهمی که تو همین ماه زیر مجموعه اش عرضه میشه و سود خوبی شناسایی میکنه . از طرفی گزارش خیلی خوبی هم داد 34 تومن سود که با توجه به مشکلات امسال خودروسازی عدد خوبی بود . حالا این منفی چرا اونم در این روز جالبه . البته درصدی حقیقی تعطیلی هم داره که چند ساله تو این سهم مونده . از طرفی صاحب خفنر هم جلیلی تنها چرا اومده این سهم رو خریده

لیست اخبار