جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بورس نگار | nicetrend
۱۱:۱۳:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

من سافرون و عیار و نقرابی رو بفروشم نقد میمونم تا هفته اینده و فقط پرتفوی من میشه #موج و #سباقر ( اخر تیر ماه مبخام باهاش برم مجمع #سباقر) @NiceTrend پ.ن : احتمالا سباقر به ازای هر سهم 2000 تومان سود تقسیم میکنه

فالورها 736
تاثیر (Imp) 108.0
بازدید 108
تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار