#گنج قدرت فروشنده اخرین: -1.27% پایانی: -0.73% 🟥حاشیه سود: 0 درصد ( بسیار بد ) 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
غالبر واقعیت این غالبر بخری رفتی تو ضرر
-
peyman
#سخاش این دو روز فرصت مناسبی بود برای تبدیل سهم ها ، پیشنهاد میکنم با بررسی سابقه قیمت سهم سخاش و سود نقدی که هرسال تقسیم میکنه از فرصت های این سهم استفاده کنین
-
Soheil110110313
#ثفارس نکات مثبت ثفارس از دید بنده که 6 سال سهامدار ثفارس هستم 1-درست شدن مدیریت شرکت 2-پیگیری و رفع مشکلات حقوقی پروژه ها 3-تعریف پروژه های جدید در شرکت 4-جمع اوری شناوری سهم 6-رشد بنیادی شرکت 7-پیگیری افزایش سرمایه جدید (یه افزایش سرمایه 125 درصدی داشتیم الان دنبال یه افزایش سرمایه 185 درصدی از سود انباشته هستن) 8-رشد مارکت شرکت این ها 6 سال زمان برده انجام بشه ما از جایی شروع کردیم که عزیزان نبودن نمی دونن چی گذشت به ما و درک نمی کنن الام تو چه شرایط خوبی هستیم. برای مثال می گم خدمت بزرگواران یک میلیارد هشت صد میلیون سهم داشتیم قیمت سهم تا 420 تومن افت داشت 1.800.000.000×420=756.000.000.000 کل مارکت شرکت بود بد تازه مدیریت قبلی مصاحبه کرد گفت ارزش شرکت طبق پروژه ها همین هست چون می خواستن همه چیز نابود کنن الان 4.000.000.000 میلیارد برکه سهم داریم قیمت 1250 تومن هست.4.000.000.000×1250=5.000.000.000.000 مارکت شر کت هست سهامدار عمده دنبال افزایش سرمایه 185 درصدی هست و می که ارزش مارکت شرکت الان نصف یکی از پروژه های شرکت هست یعنی پتانسیل رشد شرکت از همین جا چند برابر هست بخاطر همین که بنده صبر می کنم
-
آینده نگر صبور
#فسوژ برای چی؟
-
غالبر غالبر 7سال میشه ضرر زده به سهامدارانش مناسب خرید نیستش
-
رضا حسینی
فسوژ به نظر این کوچک در این بازار فروشندگان این سهم برندگان هستند دلیل اولا هر مقدار در مجمع سود نقدی بدهند نهایت چهارماه بعد واریز می کنند غافل از اینکه در هفته اینده در ظرف سه چهار روز همان سود را می توان از سهام دیگر بدست اورد وثانیا این سهم سود خودش را کرده است دیگه برای مدتی در همین ارقام اعداد رنج می زند ببخشید من واقعیت را گفتم
-
رامین کلهر
فملی افزایش سرمایه از محل سود انباشته هم دارد
-
نیما یکزمان
فملی حالا یکی یه چیزی میگه الکی شلوغش نکنید، درباره خوبیای فملی بگید برامون
-
Mehdiafzalian
دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک ها اعلام شد شرکت خدمات انفورماتیک: 🔹در پی بروز برخی اختلالات در سامانه های کارت محور بانک های ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدین وسیله به استحضار مشتریان گرامی و هم وطنان عزیز می رساند، شرکت خدمات انفورماتیک به منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده ها و دارایی های مشتریان، در حال حاضر ارایه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است. @mehdiafzaliaan
-
حمید
#تاصیکو سلام به همگی کسی اطلاع داره امسال تاصیکو چقدر تقسیم سود داره و کی واریز میشه