فملی صندوقهای اهرمی همه بالای 80 درصد رفتند فملی توی 40 جا خوش کرده
-
جمشید بابایی
#شلرد ؟!
-
💠 سامان تحلیل 💠
جدول معاملات بلوکی سهام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
راه پرداخت
⭕️ پذیره نویسی صندوق «مسگون» گروه فیروزه با استقبال سرمایه گذاران به پایان رسید ⬅️«مسگون» به عنوان صندوق سرمایه گذاری بخشی در صنعت فلزات اساسی با تمرکز بر فلز مس، پانزدهمین صندوق تحت مدیریت گروه فیروزه است که با ارزش پذیره نویسی هزار میلیارد تومانی وارد بازار سرمایه می شود 🔹پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری بخشی در صنعت فلزات اساسی با نماد «مسگون» و تمرکز بر زنجیره ارزش فلز مس، با استقبال گسترده سرمایه گذاران به پایان رسید. 🔸 این صندوق که پانزدهمین صندوق تحت مدیریت گروه فیروزه محسوب می شود، امکان سرمایه گذاری تخصصی در یکی از راهبردی ترین فلزات پایه جهان را برای فعالان بازار سرمایه فراهم می کند. 🌐 جزییات بیشتر را در راه پرداخت بخوانید 📌تلگرام | @newway2pay 📌بله و سروش پلاس | @way2pay https://way2pay.ir/516870/
-
وپاسار تا 1500 با وپاسار و افشای الف یا افزایش سرمایه سنگین 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
-
amira
#ثنوسا مسیله پردیس شرکت حل شده است.
-
Office 607
"#گزارش_ماهانه #هجرت #خرداد فروش خرداد ماه 6,683 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 216% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 10,399 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 176% داشته. @Office607 l 1405/04/02"
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
🔍#تحلیل_بازار سه شنبه 2 تیر •️برگشت به مثبت 🟨 امیدی که دیروز برای برگشت بورس به مدار مثبت شکل گرفته بود، امروز به طور کامل به ثمر نشست و بورس با 20 همت صف خرید شروع شد و بازار تا پایان معاملات مثبت بود و با حدود 18 همت صف خرید بسته شد. در اکثر زمان معاملاتی نیز حداقل 70 درصد از سهم ها در محدودهٔ مثبت معامله می شدند. البته مجدداً شاهد خرید سهام قابل گردشِ بدون پتانسیل در اواخر تایم معاملاتی بودیم که اگر بازار کمی شل تر باشد، مجدداً این سهم ها اذیت خواهند کرد. به هرحال سهام پرپتانسیل کار خودش را می کند، چه از صنایع بزرگی مثل پالایشی ها و چه در صنایع کوچک و متوسط. در هر صورت کماکان تاکید بر روی سهام خوب و پرپتانسیل، بدون توجه به جوسازی ها، می تواند شما را به هدف کسب سودتان برساند. •️روزهای منفی در سیمان 🟨 دو سه روزی است معاملات گروه سیمانی در بورس پرعرضه شده است و امروز سیمان جزو صنایع پرگردش اما منفی بازار بود. به نظر می رسد دو عامل باعث این اتفاق شده است. اول اینکه نمادهای این گروه بعد از بازگشایی بورس رشد خوبی را تجربه کردند و به هرحال شناسایی سود همیشه می تواند انگیزه ای برای فروش باشد. از طرف دیگر، برخلاف رقابت ها و رشد قیمت های فروردین و اردیبهشت در سیمان، مدتی است شرایط ارام تر شده است. بحث قطعی برق نیز هنوز کمبود عرضه ایجاد نکرده است. به نظر می رسد سرمایه گذاران تا حدی انتظارات خود را از نرخ ها تعدیل کرده اند. البته بماند که به محض شروع بازسازی ها، ممکن است مجدداً شاهد افزایش قیمت سیمان در بورس کالا باشیم. در هر صورت، فعلاً صنعت در حال استراحت است و شاید فرصتی برای تحلیل عمیق تر نمادها و تصمیم گیری بهینه تر باشد. •️بازگشت به فرمول 🟨 امروز بالاخره شایعات و اخبار پشت پرده دربارهٔ بازگشت فرمول محاسبه نرخ خوراک و محصولات پالایشی ها اعلام شد و دورهٔ محاسبه نرخ جهانی نفت و فراورده ها با قیمت های 9 اسفند به پایان رسید. همان گونه که می دانید، در بحث پالایشی ها، حاشیه سود بین قیمت فراورده ها و نفت اهمیت دارد و سوداوری پالایشگاه ها به شاخص کرک اسپرد ان پالایشگاه، که تفاوت قیمت محصولات و نفت دریافتی را نشان می دهد، وابسته است. اگر خیلی خلاصه بخواهم بنویسم، با قیمت های نفت و فراورده های 9 اسفند، پالایشگاه ها حدود 10 دلار به ازای هر بشکه حاشیه سود داشتند که در طول جنگ و بعد...
-
Ahmadht
#اروند من 14 درصد تو ضررم ، ان شاالله چهارده تا بهش بزنن اثری ازش نمونه جز یک لکه سیاه که نماد بنیانش
-
Ma.Tajbakhsh
#کپارس سهم به ازای هر سهمش 250 الی 260 تومن سود داره تا انتهای سال مالی 1405 که قیمت پایانی امروز 987 تومن میشه پی بر ای 3.6 حدودا با پیش فرض دلار 159 هزار تومنی تا اخر سال و البته حفظ حاشیه سود 20 درصدی. دیروز و امروز به سهم ورود کردیم با قیمت 965 تومن جمع کل خرید 235000 سهم. 2 تیر 1405
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
خانم ها خیلی جیگرن اصلا نباید کار کنند نهال ما 5650 خریدیم الان خانم تهرانی تازه میگه 6100 بخرم خوبه و بقیه چیزها هم همینطور گرون میخره هی ضرر می کنه اصلا نباید کار کنند دخترا و باید استراحت کنند و برن تو پاساژ تیراژه تهران و تندیس و ..خرید کنند