🌺🌺🌺🌺 « #دجابر » در انتظار یک گزارش جذاب 6ماهه؟ از دیروز برخی از نمادهای این گروه گزارش فروش ماهانه منتشر کردند؛ برای مثال دجابر عملکرد خوبی داشت. سومین گزارش فروش جالب دجابر منتشر شد؛ خرداد 6008 میلیارد ریال و اردیبهشت 5022 میلیارد ریال فروش ثبت شد. دجابر سال مالی را با فروش 2359 میلیارد ریالی اغاز کرده بود؛ بهمن 2341 و اسفند 1339 میلیارد ریال فروش داشت و مجموع 3 ماهه به 5925 میلیارد ریال رسید. در فروردین نیز فروش خاص 4491 میلیارد ریالی ثبت شد و فروش 6 ماهه به 22460 میلیارد ریال رسید؛ بیش از 3 برابر مدت مشابه قبل. به نظر می رسد یک گزارش 6 ماهه خوب در انتظار دجابر باشد و در صورت متعادل شدن، بد نباشد. #دلقما هم اگر عرضه شد گزینه بدی نیست. دلقما در فروردین 3925 و در اردیبهشت 3587 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و مجموع فروش 2 ماهه به 7512 میلیارد ریال رسید؛ حدود 2 برابر مدت مشابه. دلقما با سرمایه جدید در 12 ماهه به سود 623 ریالی رسیده است. در 9 ماهه 5335 میلیارد ریال سود عملیاتی و 5468 میلیارد ریال سود خالص داشته و در 12 ماهه سود عملیاتی 7101، سود غیرعملیاتی 1960 و سود خالص 6373 میلیارد ریال ثبت کرده است. به نظر می رسد سهم توان سود 90 تومانی را داشته باشد، امسال نیز حدود 40 تومان تقسیم می کند و قیمت فعلی چندان نامناسب به نظر نمی رسد. در این گروه، در صورت عرضه، #ددانا ، دقاضی و تیپیکو را نیز گزینه های جالبی می بینیم و بد نیست ان ها را هم در نظر داشته باشید.
-
بورس۲۴ | Bourse24
با وجود اینکه امروز بیست و یکمین روز متوالی صف خرید #توسن است اما قدرت 15 برابری تقاضای حقیقی ها در قیمت 558 تومان را تجربه می کند. کسب بازدهی حدود 40 درصدی تا اینجای کار #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
غفلت بازار از نمادی که سهامدار «شپنا»، «فارس»، «شسپا» و دیگر سهم های پرتقاضای بورس است مالکیت 25.87% از «فارس» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 4.64% در غول پالایشی ایران یعنی «شپنا» که این روزها، قفل صف خرید است! مالکیت 65.5% در بزرگترین بازیگر حوزه روانکاران یعنی «شسپا» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 14.8% در پتروشیمی فن اوران که این سهم نیز صف خرید است! مالکیت 15.2% در «شبهرن»، دیگر پلیر مطرح حوزه روانکاران و …. در اختیار تابان فردا بوده که خب! به صورت غیرمستقیم «ومهان» نیز از این مالکیت، سود می برد. #ومهان ⬇️⬇️⬇️ bourse24.ir/news/358156
-
MAJID
#حافرین کی سهام جایزه قابل معامله میشه ؟
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
🔹 بیشترین ارزش معاملات #موج #فیروزا #پاداش #مسگون #فملی 📊https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
داود
#خودرو خگستر و خکاوه هم صف خرید شدند .
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#شکبیر ورود پول هوشمند اخرین: 3% پایانی: 2.96% 🟩پی بر ای : 4.68 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#اهرم هم به صف خرید رسید✅✅✅
-
رضا1361
به گفته دوست خوبم مجید ح #ثشرق خرید شد. پله های بعدی در روزهای اینده.
-
اهرم جانم به فملی داره یکه تازی می کنه ❤️❤️❤️❤️
-
آرش دانایی
ونیرو خیلی ریخته خبلی خبلی بخر