جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
reza | mrh456
۱۱:۵۸:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#ثشرق سهمی که 70000ریال بود به 18840 ریال رسیده .خب سهام دار بازم باید انگیزه داشته باشه؟چرا اینقدر سقوط برای این سهم . با این تورم فعلی از یک سوم قیمت یک سال پیش هم این سهم کمتر شده . ایا سیستم نظارتی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا یک عده باید بتونن یک سهمو به عرش ببرن و یک عده دیگه اونو به قعر بی حد ببرن . پس این سازمان های عریض و طویل بورس و مسیولین شرکت چی کارن فقط یکی از اونا جوابمو بده !!!!!!!!!!1 حق الناس به گردن دارید بدانید اگر…!!!!!!!!!!

لیست اخبار