جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فر | goolmamad
۱۱:۵۸:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شکی نیست الان با توجه به افزایش دو تا پنج برابری همه چیز در طی سال گذشته تا امروز بدون در نظر گرفتن جنگ یا صلح یا ارزش و کیفیت ان کالا خودرو که یک کالای ساختنی پیچیده می باشد حتی اگر اشغال باشه یا فرغون باشه قیمت سهمش به ناچار باید تبعیت کنه از سایر کالاها ولی اینطور نشده و علت اون اینه که این بازی دست حقوقی ها و سهامداران درشت می باشد روزی که سهامدار جز از روی نا امیدی سهامشو میفروشه اونا می خرن و یک روز و یک ساعت بخصوص سهم تمام عقب ماندگیشو جبران می کنه اون ساعت را هیچکس نمیدونه فقط یه عده خاص

لیست اخبار