جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hasan ranjbar | h.ranjbar5829
۱۲:۰۴:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

فروژ من نمیدونم شرکتی که از پس یه سهام بر نمیاد و از روز اول ارز اولیه که 4 ساله زیان داره میده رو چرا میارن تو بورس!!

لیست اخبار