🔻رشد 104 هزار واحدی شاخص بورس •️شاخص کل بورس در اخرین روز کاری هفته 104 هزار واحد مثبت شد و به تراز 5 میلیون و 177 هزار واحد دست یافت. •️ارزش معاملات در دقایق ابتدایی بازار 3.8 همت است. •️79 درصد نمادهای بازار سبزپوش و میزان ورود پول حقیقی ها به سهام و صندوق های سهامی 410 میلیارد تومان است. •️صندوق های درامد ثابت با 800 میلیارد تومان خروج پول حقیقی ها مواجه شده اند این در حالیست که دیروز حدود 5 همت ورود پول حقیقی ها به این صندوق ها ثبت شد. 🟧 پایگاه خبری اهن نیوز تلگرام | واتس اپ | اینستاگرام | بله https://www.instagram.com/ahan_news?igsh=YnVnNWJ1czdkZWxo https://t.me/ahan_news https://t.me/ahan_news https://chat.whatsapp.com/HlbHMNfME076E7Ck65Hr0f https://www.instagram.com/ahan_news?igsh=YnVnNWJ1czdkZWxo http://ble.ir/ahan_news
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
⬅️براورد ارزش پالایش نفت ستاره خلیج فارس: بر اساس خرید 0.64 درصد سهام توسط #درازی به قیمت 5 همت، ارزش کل شرکت در بهمن 1404 حدود 780 همت براورد شد. با توجه به رشد دلار و کرک اسپردها، ارزش روز حداقل 30 درصد بالاتر (حدود 1000 همت) است. وضعیت #تاپیکو: ارزش پرتفوی بورسی 320 همت، پرتفوی غیربورسی 550 همت و ناو هر سهم 8800 تومان است. قیمت هر سهم 2700 تومان (30 درصد ناو) می باشد. علاوه بر #تاپیکو، #شستا به عنوان سهامدار 70 درصدی، گزینه ای جذاب و کم ریسک محسوب می شود. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
mahdi
#شاوان تا 04/31 تعلیق شد
-
خودرو نیمساعت پایانی بازار ریزش داره
-
علی 258
خبنیان شکایت اول علیه حقوقی
-
ثبهساز بله همونا از الان به بعدم سود میکنن
-
کگهر ادمین جان لطفا" تو اگه خبر داری یه چیزی بگو. ما هر چه می نویسیم می پاکی.
-
ثفارس سهمی که نون نمیده رو بفروشید بره، چیزی که تو بازار هست سهم
-
Neda Abbasi
🔴فارما کیان 143 درصدی شد اگر صنعت دارو را یکی از برندگان اصلی ماه های اخیر بازار بدانیم، فارماکیان را می توان پرچمدار این موفقیت در میان صندوق های بخشی دارویی دانست. ✍️جهت سرمایه گذاری در انواع صندوق های بخشی، سهامی، اهرمی ، درامدثابت ، شاخصی و یا طلا از لینک زیر استفاده کنید https://dabi.kiangroup.com/a/investment-fund
-
کساپا صنعت خودرو سازی بعد از نفت بیشترین منفعت را توافق ایران و امریکا میبرد. به دلیل: ✅ کاهش ربسک سیستماتیک ✅ همکاری با خودروسازان خارجی ✅ کاهش هزینه تامین قطعات ✅ رشد تولید ✅ اصلاح ساختار مالی ✅ افزایش سرمایه گذاری خارجی ✅صادرات و ارز اوری نمادهای شاخص: ⭐ #خودرو ⭐ #خساپا ⭐ #کساپا ⭐ #خمحرکه
-
وبملت وبملت لعنتی استاد پایین اوردن قبمت پایانی