فروش #رکتیفایر ، جنوب شاهرود کد اگهی: 1680 تاریخ: 1405/04/02 --------------- ☎️ شماره تماس مستقیم اگهی دهنده : 📱 09128535565 👈👈👈 مس مارکت، نیازمندیهای معادن مس -------- #خرید #فروش #سنگ #خاک #معدن #مس #طلا #اهن #سرب #روی #کرومیت #منگنز #کنسانتره #سمانته #کاتد #شمش #مفتول #سولفات #ضایعات #بالمیل #فیلترپرس #اکتشاف #استخراج #فراوری #لیچینگ #فلوتاسیون #تجهیزات -------
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین حجم معاملات 🟡 #وبملت، #خودرو، #وتجارت، #وبصادر، #خساپا، #ذوب، #وامیدح، #شستا، #وپارس، #کرمان، #خزامیا، #فملی، #شتران، #اخابر، #وسینا @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 شاخص سازها 🟡 #اروند، #فارس، #فملی، #شپنا، #وپاسار، #شبندر، #وبملت، #پارسان، #شستا، #شتران، #وغدیر، #شپدیس، #تاپیکو، #وامید، #شبریز @Mikhepool | میخ پول
-
دهکده بورسی | Bours village
امروز #وپترو صف خرید #زاگرس صف خرید #انرژی امروز بسته میشه واسه مجمع #خصدرا قرار بود باز شه که نشد (افشای الف داشت)
-
WKPlast |ویکی پلاست
🔥 صعود 88 هزار واحدی #بورس_تهران | شاخص کل در پایان معاملات امروز: 5,160,903 واحد 🔄 شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملاتی سه شنبه 2 تیر 1405 🔻 تغییرات بورس تهران تا این لحظه: 88,226 واحد افزایش 🗓🔺 اختلاف با اخرین شاخص کل در هفته گذشته: 9,809 واحد افزایش 🗓🔺 اختلاف با اخرین شروع بازار شنبه 9 اسفند: 1,411,522 واحد افزایش #پایان_بورس @WKPlast | ویکی پلاست
-
خساپا افشای الف کی داره ؟ درخواست افزایش قیمت داده؟
-
MEHDi
بکاب در بهترین روزهای بورس که همه سهم ها حداقل 50 درصد دادن ؛ بکاب با حقوقی… 40 درصد زیان زده… اگر این پول خوردن داره بخورید… اما عاقبت کارتون رو ببینید ..
-
Sarmayedan
#خکرمان جناب شادکام یک افشا و یک بازگشایی درست اگر انجام داد جایزه دارید. ناظر هم که کرده تو … ن شرکت ، در نمیاره اصلا این سهم مگر 7 ساله ناظر داره؟؟؟
-
مهدیه افراشته
#شپلی جالبه برام که کاربر کدخدا همین امروز رفتن صفحه ایجاد کردن و یک توییت کلا زدن ان هم در مورد شپلی که تماس بگیریم بگیم سهممون رو نبرین بالا چون کانال مهناز صادقی گفته شما خودتون اصلا سابقه تون مشخص نیس و یهویی تشکیل شدین چطوری باورتون کنیم خودتون از اینکه یهو متولد شدین اونم یهویی در فضای شپلی تعجب کردین انگار
-
فارس کارگزاری اگاه چطوری باید خرید تال زد؟
-
علی جعفری
فزر دوستان بنظر شما فزر شنبه مثبته یا منفی؟