ثشاهد برو که تا اخرش باهاتیم
-
محسن ایمانی
کایتا من گفتم این سهم بی صاحبه ولی کسی باور نکرد
-
جلیل یوسفی
والبر سلام از اینجا یا کمی پایین تر رشد خوبی میکنه
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
📊#فوری تحلیل نماد #دزاگرس در پیج منتشر شد 📢 پیج اکادمی کارو 👇 🌐 https://instagram.com/karoacademy365 https://instagram.com/karoacademy365?igshid=YmMyMTA2M2Y=
-
محمدرضا ABC
وبهمن خیلی خیلی ارزنده هستش این سهم ماله خودتون باشه
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#ثشاهد ✅ ثشاهد احتمالا بالای عدد988را بزنه و مقاومت اول بین 988الی 1040هست اگه عبور کنه 1160و شکست 1160یعنی رشد دوباره در کل این باند ابی مهمه برای ادامه رشد
-
شپلی شادمان باشید
-
حمیدرضا مختاری نژاد
خودرو تبریک به سهامداران خودرو سهم بعد از ماهها از ابر کومو خارج شده الگوی سر و شانه معکوس زد افزایش نرخ 50 درصدی گرفته بیشتر از اون چیزی که تو برنامشون بود تو بهار خودرو تولید کردن اونم تو و.ا.ر تفاهم هم که امضا شده ان شاالله تا پایان تیر 100 تومان رو رد میکنه از 100 تومان استارت میرنه برای 400 تومان
-
Atilaaa
#حفاری واووووووووووووووووووو انشالله که اتفاقات خوبی رخ بده
-
شپلی شادمان باشید.
-
وبملت حساب کردم دیگه نمیخواد :)