#رتاپ 39 تا صف داد چند روز پیش سیو کردیم یمقدار 😍 3 روز گذشته هم صف خرید بود 🔥🔥 امروزم داره میره سمت صف خرید 43 ام 😍😍 هنوز خروج نزدیم ازش، خروجشو میگیم بهتون 💪 @Tofan_Signal
-
بورس۲۴ | Bourse24
دنده عقب #خساپا به سمت صفر تابلو #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
✅🔥#وبملت یک دور صف خرید رو داد و مجددا رفت صف خرید ظاهرا بازار پشت دست وبملت بازی می کنه مجددا رنج #مثبت در بازار #بورسلند @bourselandgroup
-
Oxbear
حراج وامید ح در حال انجام است 3151ریال مبلغ 1000ریال هم اضافه میشود 4151ریال سود تعلق نمیگیرد. #وامید_ح
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#خوساز قدرت خریدار اخرین: 3% پایانی: 3% 🟥پی بر ای : 321.49 --- گران،شدیدا پر ریسک 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
خبرفوری
📢 سود صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری لوتوس رویان پرداخت شد. 📊 به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان، این صندوق سود دوره 93 روزه منتهی به 31 خرداد 1405 را برابر 29/5 درصد سود سالانه پرداخت کرد که معادل 77,902 ریال سود به ازای هر واحد سرمایه گذاری و 7/790 درصد بازدهی طی دوره است. از مجموع 30/57 درصد نرخ بازدهی سالانه، سهم سرمایه گذار 29/5 درصد وسهم پژوهشگاه رویان 1 درصد است. 🎖 مزایای سرمایه گذاری در صندوق رویان: 🔹 تجمیع سرمایه های انفرادی خیرین برای پیشبرد اهداف نیکوکارانه 🔹 امکان حفظ اصل سرمایه نیکوکاران 🔹 وجود جریان مستمر وجوه 📌 سود در لحظه برای حساب های بانک پارسیان واریز می شود و سایر بانک ها شامل پرداخت در چرخه بین بانکی می شوند. 🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت لوتوس به ادرس www.lotusib.com مراجعه فرمایید. 🌐تامین سرمایه لوتوس پارسیان تلگرام | اینستاگرام | لینکدین | روبیکا | بله https://t.me/+JOANEcmAUcBmNTA0 https://www.instagram.com/lotusib_ib/ https://www.linkedin.com/company/parsian-lotus-investment-bank/posts/?feedView=all https://rubika.ir/lotusibcom http://ble.ir/join/4fMCTi9wKg
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج دارا یکم ونارنج تبدیل به دوایکس
-
Omid401
#فروی کدام عاقلی حاضر است پول نقد خود را وارد سهمی کند که به غیر از ضرر و اعصاب خوردی چیز به سهامداران نداده ج: کسی که میداند چطور بقیه سهامداران دور بزند و سود حسابی بکند
-
سصفها 11 میلیون اول بازار حجم خورده، در حالی ک روزهای قبل 10 میلیون صف فروش نمی خرید!
-
جواد
#کرمان درک نمیکنم چرا حقوقی داره میفروشه!!
-
وپارس الان صف فروش میکنن خیلی جالبه 😁