جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
داود ضیایی | ziyayi939
۱۰:۲۴:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#خودرو ای مادر بگرید ب اول برج 10 1404 خریدم 61 تومن بعد 6 ماه هنوزم تو ضرر هستم اخه هیچی ندار ماشینت که تقریبا دوبرابر شده قیمتش چرا سهامدار هنوز تو ضرره.واقعا دیگه باید سهام این خودروسازی هارو از بورس اخراج کنن.

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار