#حفاری رسیده به اون ناحیه ایی که تحلیلشو براتون گذاشته بودم. هنوز تاییده تابلو ندار ولی میشه فعلا یه پله خیلی کم حجم ازش خرید. #واچلیست
-
اهرم عجب رنجی میزنن ! فملی رو میارن 1.5 مثبت تابلو دوباره برمیگردونن صفر تابلو
-
Alijan99
#سقاین طبق محاسبات من سقاین خرداد 280 میلیارد تومن فروش داشته یعنی حدود چهار برابر مشابه سال قبل و لازمه بدونید گزارش 3 ماهه بهار بیاد با این قیمت فعلی p,e سهم میره زیر 4👍 از حراجی استفاده کنید
-
مادیرا خداییش خیلی بی انصافه حقوقی این سهم.
-
masha
#اروند یکی نیست بگه اگه سهم مشکل داره چرا 40% مثبت بازش می کنین که بعد اینطوری بشه!!!!
-
شپنا حمید رهنما میگفت منفی میشه
-
m g
شتران اون طلاست که حباب فوق نجومی داره منتظر ریزش تا 10-12 میلیون باشین برای طلا
-
مادیرا خیلی تو واچه
-
فاراک حقوقی چندروزه همش داره میخوره. امروز هم خوب میخره
-
حسین افشاری
#وسدید در صورت باز سازی کشور این سهم می درخشد
-
گشان پایانی اخروقت پرمیشه