وساپا با این تورم دمش گرم فرصت خرید داد
-
رضا نازی(ریسک پذیران)
*عرضه اولیه سهام به روش ترکیبی در نماد معاملاتی (رانیز1)* به اطلاع می رساند؛ تعداد 560،000،000 سهم از سهام شرکت کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد معاملاتی (رانیز1) به روش ترکیبی، عرضه می شود. در مرحله اول صرفا صندوق هایی (صندوق های سرمایه گذاری سهامی، مختلط و درامد ثابت) مجاز به ورود سفارش در تاریخ عرضه می باشند که گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را حداکثر تا ساعت 08:00 روز یکشنبه مورخ 1405/04/07 در سامانه فراسان بارگذاری نمایند. درج نام صندوق، کد بورسی صندوق و شماره تماس مدیر صندوق ضروری است. برای اطلاع از جزییات بیشتر می توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمایید. مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران
-
آوای آگاه
#جریان_نقدینگی 📌 ورود پول 4.5 همتی در پایان معاملات امروز در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد حدود 88 هزار واحدی در ارتفاع 5,160,903 قرار گرفت. در این روز حقیقی ها 4.5 همت پول وارد بازار کردند و ارزش معاملات خرد 32 همتی ثبت شد و این در حالیست که بازار با صف خرید 17 همتی به پایان رسید. 70 درصد از نمادها با بازدهی مثبت به کار خود خاتمه دادند و بیشترین ورود پول حقیقی در گروه های #شیمیایی، #بانک و #چندرشته رخ داد. صندوق های اهرمی با صف خرید و ورود پول 824 میلیارد تومانی به کار خود پایان دادند. بیشترین ورود پول در نمادهای #وبملت، #نارنج_اهرم و #توان رخ داد و نمادهای #پخش، #جهش و #اروند بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها داشتند. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
یوزارسیف حکیم
#خودرو سلام دوستان عزیزم،سالهاست بورس ما ابستن انواع حوادث بوده وبلایی نبوده که سرش نیاد،ظاهرا اوضاع در حال ارام شدن در تمام جبهه ها و بدنبال ان رشد و شکوفایی در بورس فرا میرسد،معاملات امروز نوعی ارامش با خود داشت و رشد اهیتا و پیوسته رو نوید داد،شادو پیروز باشید
-
Hasanbiba
#دماوند 33 میلیون حجم رو 1000 تومن بالای 300 میلیون قدرت خرید حقیقی اگه خدا بخواد کانال 1000 تثبیت و میره واسه تارگتهای بالاتر.. اگه مثل رمپنا صف بست منتظر رالی صعودی باشید وگرنه با بازار همگرایی داره دماوند
-
یاحسین
سلام حالا مگه چقدر از این همراهی سود کردی باز اگر شبندر /شپنا/ وگردش یا…معرفی کرده بود و خریده بودی اره
-
کانال تحلیلی پدیده ایران
در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مطرح شد: علی حقانی، رییس هییت مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، در پایان مجمع با اشاره به برنامه های پیش روی شرکت اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و روند جاری، سال پیش رو می تواند سالی همراه با تحولات مثبت برای شرکت ابنیه باشد. پیش بینی ما این است که نتایج این اقدامات در نهایت به نفع سهامداران رقم بخورد. وی افزود: پیگیری فرایند پذیرش سهام در بازار سرمایه و همچنین تعیین تکلیف پرونده کمیسیون ماده 100 از مهم ترین برنامه های شرکت در ادامه مسیر است و امیدواریم با تحقق این اهداف، زمینه بهره مندی بیشتر سهامداران از ظرفیت های شرکت فراهم شود. ✔️روابط عمومی گروه شرکت های پدیده 🆔 اینستاگرام | تلگرام | اپارات | وبسایت | لینکدین http://instagram.com/padide_co http://t.me/padideco http://aparat.com/padide_co http://padide.com/ https://www.linkedin.com/company/padidehco/
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
📌 گزارش بازار 🔹در معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل با افزایش 88 هزار واحدی (1،74 درصد) به 5،160،848 واحد رسید. . 🔹 شاخص کل هم وزن با افزایش 12هزار واحدی به 1،337،378 واحد رسید. 🔹 ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و ص سهامی) در حدود 31 همت بود. نمادهای #فارس، #فملی، #شپنا و #وپاسار جزو نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند. همچنین نمادهای #وبملت، #خودرو، #وتجارت و #وبصادر بیشترین حجم معاملات امروز را به خود اختصاص داده اند. @signalhayeTalaeiVip
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#کدما بعد از شکست مقاومت گفتیم فعلا هدف اولش سقف کانال هست ولی یه تارگت بالای 15000هزار داره که سال 99 وقتی ریزش شدیدی داشت و از 32000 امد تا 3650 ان تارگت را نزده یعنی پولبک به 15000الی 16000و ان تارگت میتونه فعال بشه و موج شدت بگیره و مثل ببر وحشی برای ان تارگت جا مونده در گل سهمهای معرفی شده پتانسیل های فراوانی دارند 🔰 📌 @robbinstreders
-
علیرضا
#خودران لعنت بر اون بازارگردانتون! کل گروه خودرو و صندوقای خودرویی و بازار مثبت بالا و صف خرید بعد خودران مفید تو منفی معامله میشه
-
صابر 123456
#وصندوق یک دوست مثل حقوقی این سهم داشته باشی نیاز به هیچ دشمنی نداری در ضربه زدن به سهم همتا نداره 85 درصد پرتفوش صف خرید و مثبت بالاست ولی با فروش خرکی سهمو از صف خرید تا نزدیک صفر تابلو هم پایین کشید.