توقف نماد 16 شرکت و یک بانک + محدودیت حجمی و بازارگردانی سه سهم نماد شرکت های سیمان لار سبزوار، ذوب روی اصفهان، پخش رازی، فولاد شاهرود، گهرزمین، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، تامین سرمایه بانک ملت، کشت و صنعت پیاذر و تامین سرمایه دماوند برای یک ساعت متوقف شدند. شرکت های تامین سرمایه کیمیا، کاشی و سنگ پرسپولیس یزد، سرمایه گذاری ارمان گستر پاریز، سرمایه گذاری ساختمانی نوین، صنایع ارتباطی اوا و سرمایه گذاری اتیه دماوند برای یک روز و بانک شهر و شیشه قزوین هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند. بازارگردانی دو شرکت فرابورسی واسپاری عصراعتماد و پترو صنعت گامرون با دامنه نوسان روزانه قیمت طبق دامنه مجاز نوسان قیمت در بازارهای مربوطه فرابورس و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز اغاز می شود. محدودیت حجمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب هم از امروز به میزان 400 هزار سهم تعیین می شود.
-
خبر پدیده
✅مدیرعامل ابنیه : با رفع بند ابهام، ارتقا به بازار بالاتر بزودی https://www.aparat.com/padide_co/live #پدیده_شاندیز #ابنیه #گشان
-
E
#تپکو اماده افشا از نوع الف 🤔🤔
-
هانیه بورس| haniebours
🔖 با یلدا در صف نمانید! ✅بازارگردانی صندوق؛ روی قیمت NAV ✅کسب بالاترین بازدهی از رشد بازار ✅مدیریت حرفه ای و مبتنی بر تحلیل بازار سرمایه ✅تمرکز بر سهام با پتانسیل رشد در بلندمدت ⚡️همین امروز به جمع سرمایه گذاران صندوق سهامی یلدا بپیوندید.⚡️ 🔗برای سرمایه گذاری، کافی است «🍉» را در پنل کارگزاری خود جست وجو کنید. 🔖جهت کسب اطلاعات بیشتر کانال ارمان اتی را دنبال کنید. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti 🌐www.armanati.com
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#بوعلی سهم تاکیدی دیروز قدرت خریدار 8 برابر فروشنده ورود پول هوشمند 85 درصد ارزش معاملات✅✅✅
-
رضا حاجی زاده
فرود ومهم تر الان که مرحله پیش گشایش بعد از افشای الف هست حدود 11 میلیون حجم فروش هست بعد بازگشایی میشه 70 الی 80 میلیون صف فروش داستان چیه
-
ثشرق می خواد هر جور شده بیاردش رو نموداری که کشیده زنگ بزنید م زنگ زدم گفت بخاطر 1 نفر چارت را عوض نمی کنه
-
سفاسی این شرکت چی تولید میکنه ؟
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#گوهران
-
حفاری بازیگر بابا نفروش بزار صف خرید بشه اونجا بفروش بیشتر سود کنی
-
وبملت من تا حالا ندیدم سهام بانکی سود تقسیم کنن نهایتا 10تا 20 درصد سود رو میدن و بقیه رو صرف افزایش سرمایه و غیره میکنن