ذوب عجیبه روی تابلو خرید وفروش میشه،اما تعداد تغییر مالکیت حقیقی وحقوقی و میزان ردوبدل شدن سهام تغییری نداره؟
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
🔹 بیشترین ارزش معاملات #موج #فیروزا #پاداش #مسگون #فملی @signalhayeTalaeiVip
-
خصدرا مثبت40رو تایید کن بعد صف خرید بالا
-
سلار #سلار سهم کاملا جامانده
-
کگهر اخه کگهر صاحب نداره بخاطر همون هر موقع دلشون خواست باز می کنند.
-
حامد محمدی
شزنگ قعلا تو بازار توافقی هست انشاالله خبر افزایش سرمایه هم بیاد خوب میشه
-
گلدا حگردش از دستتون در نره صف فروش خرید شد
-
Hasan Hasan
غناب غناب جان ما هدفت رو درک نکردیم . با خودت چند چندی؟؟
-
سلار # سلار بالای 300 تومان بازگشایی میشود مبارک سهامداران
-
رضا نازی(ریسک پذیران)
غکورش با 36 میلیون برگه سهم صف خرید ارزش بازاری بیش از 76 همت انشالله دوستانی که اینجای این نماد رو می خرند هم سود کنند… ولی من اینجاهاشو دیگه نمی پسندم شاید جریان پولی هرجایی این نماد رو ببره ولی خُب من ازینجا ببعد خیلی جذاب نمیدونمش پ.ن خیلی ها نظرم رو در مورد غکورش خواسته بودند باز تصمیم با خودعزیزان انشالله سهامداران قبلی و جدید این نماد پرسود باشند❤️🤲
-
علی علی
#دسبحا یک حقوقی با عرضه شش میلیون سهم اجازه رشد سهم را گرفت و منفی سه کشف قیمت شد