جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بورس رانتی | mabdipour
۱۰:۲۴:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#خودرو هرچی بیشتر دقت میکنی بیشتر به عجایب بورس ایران پی میبری خودرو رو توی مثبت 3 جوری بهش حجم معامله میدن که پایانی خیلی محکم اون بالا بمونه بعد در منفی یا نهایتا مثبت نیم درصد انقدر معاملات ریز میکنن تا روبات بورس بخاطر ضعیف بودن درصد رشد خودرو الباقی سهم ها رو منفی کنه چقدر باهوشید تو خالی کردن جیب مردم و چقدر ضعیف عمل میکنید تو راضی نگه داشتن مردم کشورتون

لیست اخبار