کپشیر موافقم با نظر دوستمون حتما طی چند جلسه خرید و فروش کنید و اینکه زمین شیراز کارخانه 12 هکتاره که ارزش براوردیش 8.4 همت ،حدود 600 میلیاردم احتمالا تقسیم میکنه امسالم حدود 1.3 همت سود میسازه .حالا توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
-
اهرم عجب رنجی میزنن ! فملی رو میارن 1.5 مثبت تابلو دوباره برمیگردونن صفر تابلو
-
Alijan99
#سقاین طبق محاسبات من سقاین خرداد 280 میلیارد تومن فروش داشته یعنی حدود چهار برابر مشابه سال قبل و لازمه بدونید گزارش 3 ماهه بهار بیاد با این قیمت فعلی p,e سهم میره زیر 4👍 از حراجی استفاده کنید
-
مادیرا خداییش خیلی بی انصافه حقوقی این سهم.
-
masha
#اروند یکی نیست بگه اگه سهم مشکل داره چرا 40% مثبت بازش می کنین که بعد اینطوری بشه!!!!
-
شپنا حمید رهنما میگفت منفی میشه
-
m g
شتران اون طلاست که حباب فوق نجومی داره منتظر ریزش تا 10-12 میلیون باشین برای طلا
-
مادیرا خیلی تو واچه
-
فاراک حقوقی چندروزه همش داره میخوره. امروز هم خوب میخره
-
حسین افشاری
#وسدید در صورت باز سازی کشور این سهم می درخشد
-
گشان پایانی اخروقت پرمیشه