جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمید چهرقانی | hamidhp63
۱۰:۱۷:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وثخوز این سهم خیلی اشغاله اصلا سمتش نرید،گول صف فروش و نوسان بگیرید رو نخورید

لیست اخبار