ثشرق هشدار این سهم رو قبلن دادم چون یه خرید نوسانی بعد 6ماه توی ثشرق داشتم وگرنه من سهامی نمیخرم ونظرمو درباره سهام میدونین همونموقع گفتیم اگه 24 رد نکنه قفل صف نمیشه وبیشتر احتمالا یه رنج بالا بده یه مدت بعد باز بریزه فک نکن چون خیلی ریخته دیگه نمیریزه هیچ سهمی بدهکار کسی نیس یه چند روز بازار که خوب بود اومد بالا و باز ریخت برای اهداف پایین طبق انتظار
-
خودرو لااقل صندوق پالایش میخریدید
-
taher seifi
سفارود کجا میشه از این سهم لعنتی شکایت کرد
-
💎سیگنال طلایی 💎
#ونیرو صف فروش یه پله برمیداریم
-
الومینا حقوقی داره سهمو از این دست میده به اون دست تا همه رو جمع کنه تقریبا کسی هم از حقیقی فروشنده نیست
-
شپنا صندوق پالایش هم خوبه
-
میلاد عزیزی
اهرم نظر خیلی ها با تابلو معاملات تغییر میکند ولی کاهش ارزش معاملات نشان از چیز دیگری میدهد در سقف سهم نخرید 💚💚💚
-
ali gh
اهرم دوستان ضستا 4046 دیروز میشد خرید سقفش پر نبوده؟
-
شپدیس شتران اصلا سهمی نیس که در هیچ چیزی تاثیر گذار باشه.تنها سهم پالایشی که به کل بازار خط میده و شاخص سازه شپنا هست.شتران بود و نبودش هیچ تاثیری در بازار نداره
-
davood
#نهال
-
famatake
امروز کار خاصی با بورس نداریم چند روز راه داد خرید کردیم #خاور #تایرا و الان هم صف خریدن و سهامی که راه میدن و یه پله دیگه میخرم مثل #لخزر #چافست #وهامون