جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ایمان استراتژیست | asas2537858
۰۹:۵۸:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ثشرق هشدار این سهم رو قبلن دادم چون یه خرید نوسانی بعد 6ماه توی ثشرق داشتم وگرنه من سهامی نمیخرم ونظرمو درباره سهام میدونین همونموقع گفتیم اگه 24 رد نکنه قفل صف نمیشه وبیشتر احتمالا یه رنج بالا بده یه مدت بعد باز بریزه فک نکن چون خیلی ریخته دیگه نمیریزه هیچ سهمی بدهکار کسی نیس یه چند روز بازار که خوب بود اومد بالا و باز ریخت برای اهداف پایین طبق انتظار

تعامل (Eng) 1.0