بعضی نمادها رو که نوسانی دیروز خریدید امروز میتونید تو صف خرید یا مثبت بالا رد کنید مثل #کالا که دیروز صف فروش بود معرفی کردم امروز صف خرید شد یه نکته طلایی بهتون بگم خودتون یاد بگیرید کی بفروشید اگر نوسانی هستید سهمی رو خریدین که تابلوش ضعیف بوده وقت خرید ، وقتی بازار هم شل بشه جزو اولین نمادهایی هست که منفی میشه از کجا بفهمید بازار شل شده؟ وقتی صف شاخص سازها مثل خودرو خساپا فملی و.. اینا ریخت بدونید بازار میخواد شل بشه و پایین بیاد پس سهم نوسانیتون رو بفروشید
-
Ali
#شاخص_بورس دنبال سهم جامانده و مستعد رشد میگردین ونیرو را بررسی کنید.
-
عزیز کرمی
ثفارس نمودار قیمت…واگرایی ار ای ای درکف…کراس استوک استیک ..و حجم در کف ..همه نشانه های برگشت قیمت هست. اما این همه اردر فروش 🤔
-
کانسلیم
#سقاین 🛑🛑فوری حجم معاملات سقاین از 55میلیون سهم گذشت از سال 99بع اینطرف تمرار نشده بود با فشار سازمان بورس جهت بزخری برخی ها
-
غالبر من که چند روز پیش فروختم ولی حقوقی از هر فرصتی جهت فروش داره استفاده میکنه حتماً خبری هست تا وقتی خود حقوقی شروع به خرید سنگین نکرد نخرید، اسیر میشید
-
شستا صف یه میل میریزه این ضستا میریزه صف 200 میل میریزه اینم شارپ میرهب الا
-
✅#وبصادر با رنج مثبت به صف خرید نشست
-
وبملت تحلیل و گزارش خواندن و صورت مالی حساب کتاب یادبگیرین
-
احمد ح
وتوس این سهم قراره با قیمت های پایین توسط بانک اینده به خودی ها فروخته بشه پس نباید رشد کنه
-
شپنا حداقل 10% سود تو جیبه
-
غالبر وارد نشین بدترین سهام غالبره