#کی بی سی رنج مثبت اخرین: 2.56% پایانی: -1.88% 🟥پی بر ای : 24.39 --- گران،شدیدا پر ریسک 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
مهدی ۵۷
#وارین یه بوزینه از سال 99 مدام این سهم رو داغون کرده ، توی قله داده به حقوقیها و همه رو برده توی ضرر الان هم میخواد خریدهاش رو کامل کنه امروز بفروش توی صف خرید ازت برمیداریم
-
الومینا همه چیز دست حقوقیه حقیقی اصلا قدرت اینکار رو نداره
-
وسدید نقدینگی می زارم روش…
-
گدنا گدنا اصلا فروشنده نداره خشک خشک اماده صعود عالی اونایی که فروختن پشیمون میشن بماند یادگار
-
وبصادر شاخص کل 110 هزار واحد مثبته. وبصادر داره منفی میشه. چقدر بی ارزشه این وبصادر
-
ابی صفا
ورنا مزخرف تر ازاین خودرویی ها ما نداریم
-
ثشاهد خالی کرد رو مقاومت😁😁
-
دنیای بورس
#سفارس شرکت های سیمانی با رشد بسیار خوب در روزهای گذشته البته نه به اندازه تورم!! قدر به فاز اصلاح رفته اند که با توجه به تقاضای روزافزون سیمان چه در ایران و چه در منطقه برای صادرات این اصلاح موقتی بوده و گروه داره به مدارشد برمیگرده بیشتر اصلاح مربوط به صندوق های سیمانی است اگر این صندوق ها نمی بودند این گروه شاید دوسال تمام در صف خرید قفل می شد اما صندوق ها برای کسب سود بیشتر همیشه این بازیها را دارند و به جای حمایت از سهامشون قیمت ان را کاهش می دهند تا از همین حقیقیها مفت بخرن و سپس بزنن زیر سهم.
-
کانسلیم
#سقاین 🛑 سقاین حدود 1میلیاردو 300میلیون سبهان و 71/5میلیون سمازن داره و در نقطه خوبی برای صادرات قرار گرفته از نظر بنده با این قیمت بهترین سیمانی بورسه بالای 430تومن میسازه ما فرض میکنیم 400تومن الان با پی به ای 4داره معامله میشه خود دانید میخرید یا میفروشید 🌷
-
محمد
#حفاری سهم به شدت در حال کنترل هست با توجه به پروژه های جاری اهداف بسیار بالاتر هست